Candidatul ideal:
- studii finalizate cu diploma de licenta (studii superioare tehnice);
- experienta relevantă în activitatea de ofertare;
- cunostinte operare PC (Word, Excel), cunostinte programe devize (preferabil Intelsoft), cunostinte tehnologii de executie lucrari de constructii-montaj;
- cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- abilitati de comunicare, negociere, planificare si spirit de echipa;
- persoana activa, orientata spre rezultate.
Descrierea jobului:
- Studiaza caietele de sarcini in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si a depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante;
- Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in caietele de sarcini;
- Participa la procesul de elaborare a ofertei si la urmarirea acesteia pana la momentul adjudecarii sau respingerii;
- Introduce articolele de deviz si cantitatile acestora in programe specializate;
- Efectueaza incadrari in norme de deviz pentru listele de cantitati cu articole comasate, calculeaza ofertele cu ajutorul programelor specializate;
- Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, cararteristicile tehnice si cantitatile acestora;
- Intocmeste cereri de oferta pentru furnizorii de echipamente, urmareste primirea acestora, analizeaza ofertele primite si selecteaza cele mai convenabile oferte;
- Identifica necesarul de utilaje de constructii si mijloace de transport si intocmeste cereri de oferta catre prestatori;
- Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus;
- Participa la vizitarea amplasamentelor.
Ce îți oferim:
- Pachetul salarial se negociază in cadrul interviului;
- Tichete de masa;
- Abonament servicii medicale;
- Program de instruire si dezvoltare;
Contact:
resurse.umane@inovecoexpert.ro