Căutăm un nou membru în echipa de product management, care să țină legătura cu furnizorii, să gestioneze portofoliu de produse și să susțină prezentări tehnice la sediul potențialilor clienți.
Cerințe minime:
- Absolvent studii superioare tehnice (inginerie electrică, energetică, electrotehnică, instalații);
- Experiență pe o poziție similară minim 3 ani (Inginerie, Project Management, vânzare consultativă produse/servicii domeniul electric);
- Cunoașterea domeniului rețelelor electrice de distribuție;
- Disponibilitate la deplasări la nivel național;
- Cunoștințe de project management;
- Cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel mediu);
- Autonomie, deschidere și orientare spre domeniul tehnic, cunoștințe despre piața energiei electrice și a produselor noi apărute în domeniu.
Principalele atribuții și responsabilități:
- Administrează eficient tot portofoliul de produse aflat în directă coordonare;
- Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți specifici;
- Prezintă, promovează, ofertează, contractează și vinde produsele și serviciile companiei, aflate în portofoliu, în concordanță cu cerințele clienților, cu standardele și politicile comerciale ale companiei;
- Asigură dezvoltarea vânzărilor pe termen mediu și lung a segmentelor strategice (familie de produse) care vor fi încredințate prin propunerea și implementarea planului de afaceri;
- Verifică coerența tehnică între nevoia clientului și propunerea furnizorului;
- Asigură monitorizarea produselor (concurența, piața, nevoile clienților), monitorizează și raportează tendințele pieței și competitorilor pentru a garanta dezvoltarea produselor și a serviciilor companiei în conformitate cu obiectivele pe termen lung;
- Efectuează vizite la clienții existenți sau potențiali;
- Redactează rapoarte de activitate atât în CRM, cât și pe alt suport solicitat, în timp și cu acuratețe;
- Oferă servicii de asistență post-vânzare;
- Oferă consultanță tehnică de specialitate clienților existenți și celor potențiali;
- Stabilește împreună cu clienții modalitățile de plată și de livrare conform politicii comerciale;
- Urmărește în permanență stocul de marfă;
- Răspunde pentru calitatea aprovizionării clienților, gestionând relația cu furnizorii;
- Răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienți și de transmiterea documentelor de vânzare;
- Monitorizează întocmirea și încheierea contractelor de vânzare în condiții avatajoase pentru firmă;
- Negociază prețurile pentru produsele livrate;
- Garantează marja comercială pe proiecte, în special în timpul întâlnirilor cu potențialii clienți;
- Analizează performanța produsului, monitorizează indicatorii cheie de performanță și propune măsuri corective dacă este necesar;
- Participă la alegerea domeniilor de dezvoltare și a strategiei comerciale, în special în ceea ce privește activitățile, ofertele de produse și piețele;
- Anticipează reglementările, standardizarea și evoluția materialelor de fabricație în colaborare cu departamentul de cercetare și dezvoltare
- Propune planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor și a obținerii de profit;
- Menține legătura cu personalul zonal de vânzări și stabilește împreună cu aceștia planul de acțiune lunar/săptămânal pentru zonele arondate;
- Solicită lunar de la personalul de vânzări oportunități pentru perioada următoare și analizează statusul situației lunare existente;
- Solicită departamentului ofertare întocmirea ofertelor conform cererilor de ofertă;
- Întocmește și transmite rapoartele de progres specifice activității sale;
- Completează în timp și cu acuratețe toate rapoartele solicitate, cu informațiile specifice.
Beneficii:
- Asigurare privată de sănătate
- Bonuri de masă
- Abonament 7Card
- Abonament Bookster
- Zile suplimentare de concediu
- Fructe la birou
- Prime de sărbători
- Cursuri de dezvoltare profesională
- Acces la toate evenimentele organizate de către companie
- Bonus anual de performanță în funcție de realizarea obiectivelor
Contact: