Candidatul Ideal
Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare.
Cerințe:
- Absolvent al unei facultati cu profil de specialitate in constructii sau instalatii;
- Experienta in constructia de cladiri industriale si civile;
- Management de echipa si buget;
- Foarte bune abilitati de coordonare, relationare, comunicare;
- Experienta in pozitita de Inginer constructor in contractele constructie cladiri industriale de minim 5 ani;
- Atitudine pro-activa, dorinta de a invata;
- Capabil de lucru in conditii de stres și termene precise;
- Dornic sa creasca ierarhic prin performanta;
- Capacitate analitica, de planificare si organizare a activitatilor;
- Capacitate de comunicare atat cu subordonatii cat si cu superiorii;
- Capacitate de relationare cu conducerea, colegii, beneficiarii si contractorii;
- Cunoasterea si gestionarea programelor PC ( WORD , EXCEL , AUTOCAD , OUTLOOK );
- Cunoasterea foarte buna a legislatiei in domeniul constructiilor;
- Capacitatea de a gestiona proiectele firmei, subantreprenorii, sefii de echipa, furnizorii;
- Permis de conducere cat. B
Descrierea jobului
- Supravegheaza si coordoneaza atat echipele proprii cat si activitatea subcontractantilor;
- Studiaza planurile si proiectele, propune optimizarile si asigura punerea lor in aplicare;
- Planifica, organizeaza si monitorizeaza intreaga activitate din santier si raspunde de rezultate, de calitatea lucrarilor si de incadrarea in termenele de executie stabilite;
- Asigura utilajele si sculele necesare activitatii din santier, raspunde de exploatarea si intretinerea acestora;
- Pregătește informațiile necesare intocmirii situatiilor de lucrari lunare;
- Identifica neconcordantele intre proiect si situatia din teren;
- Efectueaza verificarea calitatii lucrarilor executate impreuna cu dirigintii de santier, conform procedurilor tehnice de control al calitatii;
- Intocmeste documentatia de calitate aferenta lucrarilor executate (Cartea Tehnica a Constructiei);
- Convoaca factorii implicati in derularea fazelor determinante;
- Mentine permanent relatia cu beneficiarul, autoritatile publice, furnizorii de materiale si servicii, etc;
- Intocmeste si urmareste graficul de executie pentru santier;
- Intocmeste necesar de materiale pentru santier si lansare comenzi;
- Stabileste cantitatea si frecventa elementelor prefabricate care trebuie livrate pe santier;
- Participa la sedintele de santier;
- Intocmeste situatii de lucrari si verifica situatii de lucrari intocmite de subantreprenori;
- Intocmirea caietelor de sarcini pentru lucrarile subcontractate;
- Analiza si negocierea ofertelor;
- Organizeaza si conduce activitatea SSM, PSI;
- Raspunde de respectarea termenelor asumate de comun acord cu conducerea firmei;
- Raspunde de gestionarea cheltuielilor/veniturilor;
- Raspunde de respectarea normelor de calitate implementate la nivelul firmei;
- Raporteaza zilnic activitatea din santierele gestionate si intocmeste planuri si grafice care vor optimiza din toate punctele de vedere santierele gestionate;
- Previzioneaza, gestioneaza si conserva patrimoniul firmei.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Posibilitate de dezvoltare profesionala;
- Masina de serviciu, laptop si telefon.
Contact:
Mail: office@sofimat.ro
Persoană de contact: Corina Cara – 0722 434 325