Cerințe minime:
Căutăm un nou coleg care să facă parte din echipa de management și care să ne ajute să dezvoltăm liniile de business actuale, dar și să dezvoltăm linii de business noi, care să ne ajute să analizăm piața actuală, dar și piețe noi și să luăm cea mai bună decizie când vine vorba despre un parteneriat nou.
Ne dorim o persoană cu experiență solidă în domeniu, care să fi avut proiecte similare de dezvoltare, de extindere pe noi piețe și care să cunoască piața din domeniul utilităților și automatizărilor industriale.
Capacitatea de analiză și sinteză, skillurile de negociere și persuasiune, dar și capacitatea de a lucra în echipă sunt cerințe necesare pentru această poziție.
Studii superioare tehnice și experiență de minim 5-7 ani în domeniu. Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.
Principalele atribuții și responsabilități:
- Monitorizează și analizează tendințele pieței și ajustează strategia de dezvoltare în funcție de acestea;
- Cercetează piața pentru a identifica noi oportunități de afaceri sau noi parteneriate cu alți colaboratori/furnizori. Evaluează fezabilitatea și profitabilitatea acestor oportunități;
- Concepe și aplică strategiile și politicile de dezvoltare a vânzărilor la nivelul zonei de responsabilitate;
- Stabilește previziuni de vânzare și analizează decalajele dintre obiectivele propuse și rezultate;
- Propune strategii de promovare a produselor noi pe piață și stabilește politica de preț pentru fiecare produs în parte;
- Colaborează strâns cu celelalte departamente pentru a asigura integrarea optimă a noilor produse/servicii;
- Identifică surse de finanțare externe și propune sursele de finanțare optime pentru fiecare proiect nou;
- Urmărește principalele surse de finanțare din fonduri publice (fonduri europene, PNDL, etc) și coordonează efortul de atragere de produse noi pe baza fondurilor existente pe piață, colaborând cu Directorul Comercial și Directorul de Vânzări;
- Identifică și atrage noi pateneri strategici, furnizori, distribuitori și negociază contractele cu aceștia;
- Identifică barierele de reglementare în calea exportului și propune soluții pentru a le evita;
- Adaptează strategia de dezoltare în funcție de cerințele legislative ale fiecărei țări în parte;
- Propune extinderea pe noi piețe prin identificarea de noi clienți și canale de distribuție;
- Asigură gestionarea formalităților vamale și administrative pentru a facilita exportul de produse/servicii
- Dezvoltă relatia cu distrubitorii pentru fiecare piață țintă, zonă, produs;
- Planifică, propune și se asigură de respectarea bugetelor de dezvoltare;
- Stabilește obiectivele, termenele și bugetele pentru fiecare proiect de dezvoltare;
- Propune și implementează strategii de penetrare pe piață adaptate diferitelor regiuni țintă;
- Optimizează portofoliul de produse/servicii pe baza tendințelor pieței și în funcție de nevoile și cerințele clienților internaționali;
- Se asigură că toate activitățile desfășurate în cadrul departamentului respectă legislația în vigoare și standardele de calitate;
- Monitorizează tendințele din industrie și a cerințelor pieței și le adaptează la strategia de dezvoltare a companiei;
- Asigură transferul de tehnologie și de informații despre noile produse/servicii între toate departamentele companiei;
- Antrenează echipele de vânzări în specificul piețelor internaționale și tehnici de negociere interculturală
Beneficii:
- Asigurare privată de sănătate
- Abonament 7Card/sală de sport locală
- Abonament Bookster
- Zile suplimentare de concediu
- Prime de sărbători
- Fructe la birou
- Decontarea transportului
- Decontarea serviciilor turistice după perioada de probă
- Acces la toate evenimentele organizate de către companie
- Cursuri de dezvoltare profesională
- Bonus anual de performanță în funcție de realizarea obiectivelor
Valabil pentru oricare din locațiile: București, Cluj, Iași, Timișoara, Sibiu.
Candidații pot aplica direct pe site-ul Vestra: Carieră | Vestra