Candidatul Ideal
Candidatul ideal va avea urmatorul profil:
- Este absolvent de studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor (Facultate de Construcții sau ︇Instalatii pentru constructii), cu suficiente cunoștințe în aspectele economico-financiare, de analiză raport cost-beneficiu ale unui proiect de construcții care implică şantiere de construcții civile, sisteme arhitecturale, infrastructură construcții, rețele și în general antreprize generale.
- Are experiență reală pe un post similar și un traseu profesional care să treacă prin mai multe poziții în cadrul unor firme de construcții, familiarizat cu ofertarea, calcul de antemăsurători, timpi de execuție, materiale, resurse în general și soluții specifice domeniului construcțiilor, utilizarea normelor de consum de resurse specifice domeniului;
- Experienta relevanta in realizarea ofertelor, negocierea si derularea contractelor;
- Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul – MS Office (Excel), AutoCad;
- Abilitati de management al oamenilor;
- Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor, abilitati de planificare si organizare;
- Orientare catre rezultate;
- Etica si integritate;
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si competitiv;
- Cunoasterea limbii engleze.
Descrierea jobului
- Directorul Tehnic planifica, organizeaza si supervizeaza activitatea departamentul Tehnic-Ofertare din cadrul companiei;
- Evalueaza documentatiile tehnice anterior inceperii procesului de ︁︀︂︃︃︈︃︀︉ofertare in vedrea identificarii eventualelor aspecte vulnerabile/problematice;
- Coordoneaza procesul de ofertare tehnico-comerciala si participa activ la intocmirea dosarul de ofertare conform cererii de ofertă (incluzând oferta financiara, tehnică, graficul de execuție, fișe tehnice, declarații și certificate de calitate/garanție etc.);
- Verifica si analizeaza devizele oferta conform normelor de lucrari;
- Asigura consultanta tehnica in alegerea solutiilor potrivite in ceea ce privestea activitatea de ofertare catre cilentii/beneficiari;
- Ofera suport tehnic in procesul de negociere a contractelor specifice domeniului de activitate al companiei;
- Asigura urmarirea proiectelor executate in ceea ce priveste incadrarea lor in graficul de executie si a clauzelor contractuale de executie;
- Verifica intocmirea corecta a devizelor proiectelor de executie pentru lucrarile contractate;
- Oferă sprijin tehnic pentru colegii din execuție pe durata derulării proiectului și validează anumite decizii privind soluțiile tehnice, tipologii sau cantități de materiale acolo unde este cazul, pentru ca proiectul să-și respecte parametrii bugetați în ofertă, precum și pentru respectarea graficul de execuție;
- Urmareste respectarea cerintelor legislatiei in vigoare din domeniul constructiilor (acte normative, reglementari tehnice in vigoare, regulamente, proceduri, normative, specificatii si instructiuni tehnice, ghiduri si metodologii) atat in ceea ce priveste executarea lucrarilor de constructii cat si calitatea lucrarilor de constructii;
- Imbunatateste permanent normele interne de consum și ofertare si modul de urmarire a raportului cost-venit.
- Intocmeste diferite rapoarte zilnice sau periodice solicitate de catre Management;
- Pastreaza legatura cu departamentele companiei;
Beneficii:
- salariu competitiv (se negociaza la interviu);
- bonusuri de performanta;
- masina de serviciu;
- laptop;
- telefon;
Descrierea companiei
Antreprenor general in constructii civile si industriale www.baupartner.ro
Contact:
mihaela.tomescu@baupartner.ro