Candidatul Ideal
- Experienta relevanta in planificarea achizitiilor si bugetarea ofertelor;
- Studii superioare in domeniul constructiilor;
- Foarte bune abilitati de negociere;
- Aptitudini organizatorice, analitice si de sinteza;
- Foarte bune cunostinte MS Office;
- Capacitate de respectarea a termenelor limitata si orientarea spre client.
Descrierea jobului
- Identificarea de noi potentiali furnizori, cautarea de solutii de optimizare a colaborarii cu noi furnizori;
- Studierea permanenta a ofertelor ︁︀︂︃︃︇︉︆︄furnizorilor in vederea achizitiei materialelor si echipamentelor la cel mai bun raport calitate/pret;
- Negocierea preturilor cu furnizorii agreati, in vederea obtinerii celui mai bun pret si a celor mai bune conditii de livrare;
- Efectuarea analizei de cost si pregatirea cererii de oferta catre furnizori;
- Planificarea achizitiilor cu respectarea timpului de finalizare a proiectului;
- Realizarea achizitiei de materiale, produse si servicii tinand cont de cantitatea necesara si de cerintele de calitate cerute de companie;
- Elaborarea si verificarea a documentatiei tehnice, intocmirea bugetului si analiza lucrarilor/proiectelor declarate eligibile pentru companie;
- Supravegherea costurilor si a fluxului de numerar pentru proiectele in derulare;
- Implementarea strategiilor de achizitii in conformitate cu politice interne;
- Redactarea de rapoarte specifice activitati.
Descrierea companiei
RC BETON BAU asigura un mediu proprice in care te poti dezvolta ca profesionist, sa-ti demonstezi calitatile, fiind alaturi de colegi pasionati de ceea ce fac, intr-o echipa dinamica, in mijlocul unor situatii practice foarte variate.
Compania RC BETON BAU are ca principal obiect de activitate managementul de santier, coordonarea si supervizarea lucrăarilor de constructii (rezidentiale si industriale, atat in Romania, cat si in Germania.
Vrei sa te alaturi echipei noastre? Trimite-ne CV-ul tau.
#echiparcbb #impreunapentrusucces
Contact:
Mihaela Huzum: +40-07-573-65804
mihaela.huzum@rcbetonbau.com