Candidatul Ideal
Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.
Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.
Cerințe:
- experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție
- competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori
- abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă
- cunoștințe bune privind contractele comerciale
- capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii
- apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientul intern, completată de o viteza bună de reacție și de capacitatea de a lua decizii
- sunt indispensabile cunostințele de operare în MS Office și abilități de lucru cu programe informatice
- integritate, seriozitate, loialitate
Descrierea jobului
Responsabilități specifice:
- coordonează activitățile de achiziții, în conformitate cu politicile și viziunea companiei
- analizează tendințele din piața de materii ︁︀︂︃︃︇︉︆︄prime și face propuneri privind nivelul de stoc pe fiecare categorie de produs
- supervizează respectarea de către achizitori a deciziilor privind fiecare categorie de produs
- stabilește pentru fiecare reper nivelul optim de stoc și urmărește respectarea acestuia
- supervizează menținerea la zi a datelor din sistemul informatic de operare pentru o acuratețe ridicată a ofertelor către clienții
- construește și menține o relație profesională foarte bună cu furnizorii; identifică noi furnizori și analizează ofertele acestora
- negociază contracte, oferte de preț, condiții de livrare și termene de plată
- stabilește împreună cu celelalte departamente criteriile de eligibilitate pentru furnizori și efectuează periodc evaluarea acestora
- identifică și implementează soluții care conduc la creșterea vitezei de răspuns a departamentului către clienții interni
- îndrumă, ghidează și motivează echipa din subordine
- planifică eficient activitatea echipei, stabilește alocarea sarcinilor și se asigură de o încărcare echilibrată pe fiecare achizitor
- evaluează performanța echipei din subordine și adoptă soluții pentru determinarea acesteia în obținerea de rezultate foarte bune
- acționează ca un bun exemplu față de echipă, trasând direcții clare de lucru, colaborare și dezvoltare
- participă activ la procesul de îmbunătățire continuă a procedurilor de lucru; adoptă și implementează fără întârziere noile proceduri
- relaționează cu furnizorii și clienții interni, se implică în rezolvarea diferitelor situații apărute, este cinstit, loial și disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine în contact
- participă la pregătirea bugetelor, previziunilor și implementarea ajustării operaționale necesare pentru impactarea în mod pozitiv a performanțelor operaționale, dar și financiare
- efectuează analize și prezintă soluții de optimizare și eficientizare resurse vs. costuri vs. nevoi și cerințe clienți
Oferta:
- ca membru al echipei de management a societății, managerul de achiziții va fi recompensat cu un pachet salarial corespunzător cu nivelul de răspundere pe care și-l asumă și cu performanța pe care o va obține
- în pachetul său va fi curprins un salariu lunar fix, un bonus lunar variabil, premii de sărbători, acces la pregătire profesională suplimentară și recunoaștere a performanțelor obținute în cadrul echipeI
- programul de lucru este de zi, corelat cu activitățile specifice, dar și flexibil, în funcție de necesități
- oferim suport pentru situațiile în care este necesară navetaNe puteți contacta pentru a vă oferi mai multe detalii la telefon +40748 877 877 sau ne puteți trimite CV dvs. pe adresa resurseumane@termoplast.ro
Descrierea companiei
Cu 33 de ani de experiență în domeniul producției, TERMOPLAST este unul din cei mai importanți producători de tâmplarie PVC din România. Din 2010 suntem prezenți în piața europeană de tâmplarie PVC (Italia, Belgia, Germania, Austria, Portugalia, Franța, Olanda, Spania).
Avem 9.000 mp de hale de producție și investiții de peste 6.000.000 euro în utilaje, peste 215 angajați cu experiență în vânzări, producție și montaj, astfel că reușim să oferim clienților noștri produse de top, dar mai ales suntem mandri sa putem dezvolta parteneriate solide și de încredere.
Ne angajăm să atragem in echipa noastră oameni talentați și pasionați, să investim în tehnologie performanta pentru a crea produse durabile și să ne asigurăm de un management capabil sa genereze schimbări pozitive. Viziunea noastră este de a crește până la o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro, bazându-ne în primul rând pe pasiunea și dedicarea echipei noastre.
Angajații noștri sunt, fără îndoială, cea mai importantă resursă, investițiile în pregătirea, sustinerea și motivarea lor constituind o prioritate și o preocupare permanentă a echipei de management.
Pe termen foarte scurt, dorim sa dezvoltăm businessul TERMOPLAST către obiectivul de a atinge 24.000.000 euro cifră de afaceri în 2024.
Contact:
0 748 877 877
resurseumane@termoplast.ro