Manager produs robineți și branșamente: VESTRA

iunie 10, 2025

Cerințe minime:

  • Absolvent studii superioare tehnice;
  • Experiență pe o poziție similară minim 3 ani (Inginerie, Project manager, vânzare consultativă instalații);
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat (limbaj tehnic);
  • Abilități tehnice și comerciale, de negociere, seriozitate, adaptabilitate;
  • Cunoștințe de lucru cu platforme de tip CRM/ERP;
  • Disponibilitate la deplasări.

Principalele atribuții și responsabilități:

  • Administrează eficient tot portofoliul de produse aflat în directă coordonare;
  • Administrează și dezvoltă portofoliul de clienți specifici;
  • Prezintă, promovează, ofertează, contractează și vinde produsele și serviciile companiei, aflate în portofoliu, în concordanță cu cerințele clienților, cu standardele și politicile comerciale ale companiei; 
  • Efectuează vizite la clienții existenți sau potențiali;
  • Redactează rapoarte de activitate atât în CRM, cât și pe alt suport solicitat, în timp și cu acuratețe; 
  • Oferă servicii de asistență post-vânzare;
  • Oferă consultanță tehnică de specialitate clienților existenți și celor potențiali;
  • Stabilește împreună cu clienții modalitățile de plată și de livrare conform politicii comerciale;
  • Urmărește în permanență stocul de marfă;
  • Răspunde pentru calitatea aprovizionării clienților, gestionând relația cu furnizorii; 
  • Răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienți și de transmiterea documentelor de vânzare;
  • Monitorizează întocmirea și încheierea contractelor de vânzare în condiții avatajoase pentru firmă;
  • Negociază prețurile pentru produsele livrate;
  • Propune planuri de acțiune în vederea creșterii vânzărilor și a obținerii de profit;
  • Menține legătura cu personalul zonal de vânzări și stabilește împreună cu aceștia planul de acțiune lunar/săptămânal pentru zonele arondate; 
  • Solicită lunar de la personalul de vânzări oportunități pentru perioada următoare și analizează statusul situației lunare existente;
  • Solicită departamentului ofertare întocmirea ofertelor conform cererilor de ofertă; 

Beneficii:

  • Asigurare privată de sănătate
  • Abonament 7Card/sală de sport locală
  • Abonament Bookster
  • Zile suplimentare de concediu
  • Prime de sărbători
  • Fructe la birou
  • Decontarea transportului
  • Decontarea serviciilor turistice după perioada de probă
  • Acces la toate evenimentele organizate de către companie
  • Cursuri de dezvoltare profesională
  • Bonus anual de performanță în funcție de realizarea obiectivelor

Puteți aplica aici.