Cerințe minime:
Experiență anterioară într-un post similar de minim 3-5 ani (coordonare proiecte industriale – canalizare, utilități, instalații, sau construcții).
Absolvent studii superioare tehice (hidrotehnică, instalații, construcții).
Cerințe profesionale:
Cunoștințe bune de lucru cu Pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare pe internet; cunoștințe de limba engleză nivel mediu cel puțin. Cunoștințe de lucru cu sisteme CRM/ERP.
Cerințe personale: seriozitate, adaptabilitate, o bună organizare, capacitate de planificare, asumare și luare a deciziilor, lucru cu termene limită și încadrare în deadline-uri, spirit de echipă, confidențialitate.
Responsabilități:
- Pregătește și participă la negocierea contractelor cu partenerii de afaceri care sunt implicați în derularea proiectelor, în colaborare cu personalul implicat;
- Propune teme/ etape/ termene/ modalități de concepere și derulare a proiectelor și obiective ale implementării acestora;
- Administrează zilnic aspectele operaționale ale proiectului: scop, restricții bugetare, termene de execuție, cerințe de calitate, risc, satisfacția clienților;
- Conduce ședințele de bilanț intern și cu clientul pentru fiecare proiect, supervizând sau participând la pregătirea materialelor necesare;
- Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanții și alți colaboratori implicați;
- Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului;
- Analizează și evaluează nivelul de satisfacție a clientului; urmărește rezolvarea eventualelor reclamații;
- Supervizează întocmirea documentelor finale de recepție impuse prin normele interne, prevederile legale și prin contract, pe faze de poiect și susține predarea produselor și serviciilor la clienți;
- Întocmeste raportul de execuție/ finalizare a proiectului prin raportare la obiective, bugete alocate, termene de execuție, cerințe de calitate, satisfacția clienților;
- Asigură întocmirea și depunerea Situațiilor Intermediare de Lucrări la cu o cadență lunară – urmarește aprobarea acestora și încasarea sumelor cuvenite Societății;
- Optimizează procesul de execuție prin identificarea de soluții organizatorice și tehnologice în funcție de realitatea din teren – urmărește realizarea unei rate de profit superioare celei preconizate inițial;
- Optimizează cash-flow-ul proiectului prin relaționare cu asociații, subcontractorii, furnizorii, proiectanții precum și cu orice alt partener – urmărește realizarea unui Working Capital favorabil societății;
- Pregătește bugetul și cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarului și cu activitățile prevăzute a se desfășura în cadrul proiectului, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia
- Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și informează la timp echipa de management despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul său de expertiză.
Beneficii:
- Asigurare privată de sănătate
- Abonament 7Card/sală de sport locală
- Abonament Bookster
- Zile suplimentare de concediu
- Prime de sărbători
- Fructe la birou
- Decontarea transportului
- Decontarea serviciilor turistice după perioada de probă
- Acces la toate evenimentele organizate de către companie
- Cursuri de dezvoltare profesională
- Bonus anual de performanță în funcție de realizarea obiectivelor
Puteți aplica aici.