Pe scurt:
- Traseu de 7,6 km
- Finanțare din buget de stat și fonduri externe rambursabile
Pe larg:
Metrorex SA obține autorizația de construire a Magistralei 6 de metrou, pentru tronsonul 1 Mai- Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni. Secțiunea ce va lega Bucureștiul de Aeroportul Internațional Henri Coandă se va numi Secțiunea Nord, reprezentând o vitală conexiune în cadrul rețelei de transport European TEN-T.
Contractul de proiectare și execuție lucrări de structură de rezistență a fost preluat de Asocierea Gulermak Agir Sanayi Insaat Ve Taahhut A.S.-Somet SA. Momentan, această asocierea elaborează Proiectul Tehnic de Execuție, ce este necesar pentru emiterea ordinului de începere a execuției lucrărilor. Acest lot constă într-un traseu de 7,6 km și include stațiile Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu și Aeroport Otopeni. Mai include, totodată, și alte șase segmente de interstații, precum Tokyo – Washington, Washington – Paris, Paris – Bruxelles, Bruxelles – Otopeni, Otopeni – Ion I.C. Brătianu, și Ion I.C. Brătianu – Aeroport Otopeni.
Finanțarea este realizată de bugetul de stat și din fonduri externe rambursabile prin credit extern JICA, tocmai fiindcă legătura rețelei de metro este una de utilitate publică și de interes național.