Office manager: ASA CONS ROMANIA S.R.L.

iulie 4, 2024

Candidatul Ideal

Cautam Office Manager / Asistent Manager in Turda care sa organizeze si sa coordoneze sarcinile administrative si procedurile de birou!

Rolul dumneavoastra este de a crea si mentine un mediu de lucru placut, asigurand niveluri ridicate de eficacitate organizationala, comunicare si siguranta.

Ce calitati trebuie sa aveti ?

  • Experienta cu o varietate de software de birou (instrumente de e-mail, foi de calcul și baze de date)
  • Cunostinte în MS Office (MS Excel și MS Outlook, în special
  • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala
  • Atentie la detalii, abilitati de rezolvare a problemelor, abilitati puternice de organizare si planificare intr-un mediu cu ritm rapid
  • O minte creativa cu capacitatea de a sugera imbunatatiri

Descrierea jobului

Atributiile si responsabilitatile managerului de birou includ:

  • programarea intalnirilor
  • gestionarea corespondentei interne / externe
  • furnizarea de asistenta administrativa generala ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀angajatilor nostri
  • asigurarea bunei functionari a biroului si sa ajute la imbunatatirea procedurilor companiei și a operatiunilor de zi cu zi

Ce oferim:

  • Pachet salarial motivant
  • Tichet masa zilnic / Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor
  • Bonus fidelitate / bonus anual
  • Programe de dezvoltate profesionala

Descrierea companiei

ASA Cons Romania, membra a grupului Consolis – lider European in domeniul constructii, este specializata in proiectarea, producerea si asamblarea structurilor prefabricate din beton pentru proiecte de construcțti nerezidentiale si rezidentiale.

Contact:

simina.stoica@asacons.ro