Candidatul Ideal
Cautam Office Manager / Asistent Manager in Turda care sa organizeze si sa coordoneze sarcinile administrative si procedurile de birou!
Rolul dumneavoastra este de a crea si mentine un mediu de lucru placut, asigurand niveluri ridicate de eficacitate organizationala, comunicare si siguranta.
Ce calitati trebuie sa aveti ?
- Experienta cu o varietate de software de birou (instrumente de e-mail, foi de calcul și baze de date)
- Cunostinte în MS Office (MS Excel și MS Outlook, în special
- Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala
- Atentie la detalii, abilitati de rezolvare a problemelor, abilitati puternice de organizare si planificare intr-un mediu cu ritm rapid
- O minte creativa cu capacitatea de a sugera imbunatatiri
Descrierea jobului
Atributiile si responsabilitatile managerului de birou includ:
- programarea intalnirilor
- gestionarea corespondentei interne / externe
- furnizarea de asistenta administrativa generala ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀angajatilor nostri
- asigurarea bunei functionari a biroului si sa ajute la imbunatatirea procedurilor companiei și a operatiunilor de zi cu zi
Ce oferim:
- Pachet salarial motivant
- Tichet masa zilnic / Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor
- Bonus fidelitate / bonus anual
- Programe de dezvoltate profesionala
Descrierea companiei
ASA Cons Romania, membra a grupului Consolis – lider European in domeniul constructii, este specializata in proiectarea, producerea si asamblarea structurilor prefabricate din beton pentru proiecte de construcțti nerezidentiale si rezidentiale.
Contact:
simina.stoica@asacons.ro