Proiect de 500 milioane euro pentru modernizarea CF București – Giurgiu

septembrie 18, 2024

Pe scurt:

  • Modernizare linie de cale ferată de 93,45 km
  • Lucrări de electrificare și semnalizare, prin implementarea sistemului ERTMS
  • 4 oferte depuse
  • Valoare contract cuprinsă între 2,25 miliarde RON și 2,61 miliarde RON fără TVA
  • Durată de elaborare proiect tehnic și execuție lucrări de 36 de luni

Pe larg:

Au fost depuse deja patru oferte de participare la licitația pentru atribuirea lucrărilor de modernizare a infrastructurii de cale ferată dintre stațiile CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontiera (Lot 2). Modernizarea liniei de cale ferată, cu o lungime de 93,45 km cuprinde și lucrările de electrificare și de semnalizare, prin implementarea sistemului ERTMS.

Ofertele depuse se află în etapa de evaluare tehnică și financiară, iar termenul limită stabilit este 1 octombrie 2024, ora 18:00.

Valoarea contractului este cuprinsă între 2,25 miliarde RON și 2,61 miliarde RON fără TVA. Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor este de 36 de luni, din care 6 luni proiectare și 30 de luni execuție.

Cele 4 oferte depuse sunt:

1. FCC Construccion SA, având ca terți companiile Hitachi Rail GTS Deutschland GmbH, Hitachi Rail GTS Polska, Siemens Mobility GmbH, GTS Romania (terț și subcontractant) și Consis Proiect (terț și subcontractant), iar ca subcontractanți, societățile Siemens Mobility, Datacor, Tema Energy, Kontron Transportation GmbH, Eckon Cei, Elektra Invest, ABC Best Painting, Con Metal CF, Danavi, Geologic Site, Izoclas Construct Prof, Stilo Evora și Institutul de Arheologie Vasile Pârvan;

2. Asocierea Arcada Company (lider) – Alstom Transport SA, având ca terți grupul AKTOR SA și ISPCF (terț și subcontractant) și ca subcontractori, societățile Tekko Logistik Industry, Elektra Invest, Geostud, Vertatel International, Danavi, HM Capital Consult și Institutul De Arheologie Vasile Pârvan;

3. Asocierea PORR Construct (lider) – IMSAT, având ca terți companiile PORR, Hitachi Rail GTS Polska, Hitachi Rail GTS Deutschland GmbH, Baicons Impex (terț și subcontractant), GTS România (terț și subcontractant) și ca subcontractori, Muzeul Olteniei Craiova și societățile Proiect Consult, Kontron Transportation GmbH, Vertatel International, EPC – Consultanță de Mediu, SSF-RO, Anayar Garden, Salubris Waste Management și Pirotehnic OSB;

4. Asocierea Zue (lider) – Con-A Operations – UTI Construction and Facility Management, cu subcontractanții TPF Inginerie, Lacons, AŽD Praha, s.r.o., Con-A Mep, Con-A IT Solutions, Con-A Productions, Flexik Automation, Vian Engineering, KONE Ascensorul, Rosim Instalații, EPMC Consulting și Arvada.