Suntem în căutare de colegi noi pentru postul de RESPONSABIL AFTERSALES – INSPECȚII ȘI PIESE DE SCHIMB
Cerințe:
- studii superioare tehnice
- experiența pe un post similar constituie avantaj
- cunoștințe utilizare computer (Excel, Word, Outlook)
- cunoștințe AUTOCAD constituie avantaj
- capacitatea de a învața softuri de proiectare tehnică (pentru rafturi)
- capacitatea de a învăța produsele companiei
- cunoștințe de limba engleză nivel mediu
- permis conducere categoria B
- disponibilitatea de a efectua deplasări în toată țara
- inițiativă
- bune abilități de analiză, decizie, planificare, organizare, respectare termene limită
- bune abilități de comunicare, negociere și gestionare conflicte.
- preferabil candidat locat in Brașov
Descrierea jobului:
Dezvoltarea și consolidarea pe tot teritoriul României a activității de after sales a companiei
- Identifică clienții potențiali pentru ofertarea de servicii aftersales, întocmește și gestionează baza de date cu acești clienți.
- Organizează cu suportul Directorului de Marketing campanii de promovare a serviciilor de inspecții/service.
- Întocmește pentru clienții identificați, oferte pentru serviciile de inspecții/service ale rafturilor.
- Contactează și vizitează clienții pentru a susține ofertele transmise în vederea întocmirii unor contracte de prestări servicii de inspecție/service sau în vederea obținerii comenzilor pentru inspecții pentru rafturile din dotarea clienților.
- Efectuează inspecția rafturilor și întocmește raportul de inspecție aferent.
- Întocmește oferta pentru piese de schimb, în baza raportului de inspecție și contactează clienții în vederea obținerii comenzii.
- Urmărește derularea comenzii primite de la client până la finalizarea acesteia.
- Negociază și stabilește termenii contractuali cu clientul, în limitele de competență stabilite de Directorul General.
- Gestionează și planifică activitatea colegilor din subordine pentru inspecții și service.
Monitorizarea pieței
- Identifică oportunitățile în ceea ce privește potențialul pieței alocate.
- Identifică surse de informare despre clienți si potențiali clienți.
- Monitorizează activitățile de extindere și dezvoltare ale clienților existenți și potențiali.
Îmbunătățirea serviciilor oferite clienților
- Îmbunătățirea continuă a cunoștintelor tehnice și comerciale pentru a putea identifica nevoile și cerințele clienților și a le putea oferi serviciile optime.
- Vizite periodice la clienții cu un bun potențial de colaborare.
- Menținerea și dezvoltarea unor relații strânse cu clienții existenți.
Beneficii:
- pachet salarial motivant
- prime sărbători
- bonuri de masă
- abonament medical la Medlife
- mașină de serviciu
Oferim un mediu de lucru dinamic, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial motivant. Dacă ești pregătit să-ți aduci contribuția la inovație și să faci parte dintr-o echipă dedicată, te invităm să aplici pentru poziția de RESPONSABIL AFTERSALES – INSPECȚII ȘI PIESE DE SCHIMB .
Aplică aici: romina.avram@dexion.ro