Specialist achiziții publice: VESTRA

august 7, 2025

Căutăm un nou coleg în cadrul departamentului de Ofertare, care să cunoască procedura de achiziții publice și care să fie familiarizat în lucrul cu aplicația SICAP/SEAP.

Ne dorim o persoană cu o experiență de minim 3 ani în domeniu, care să fi lucrat într-un domeniu similar.

Alte cerințe:

  • Absolvent studii superioare;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat (limbaj tehnic);
  • Abilități tehnice și comerciale;
  • Cunoștințe de lucru cu platforme de tip CRM/ERP;
  • Cunoștințe despre procedura de licitații.

Principalele atribuții și responsabilități:

  • Urmărește anunțurile postate pe platforma SICAP pentru domeniile de interes și urmărește evoluția anunțurilor de participare
  • Urmărește întocmirea documentelor tehnice și comerciale conform cerințelor și conform legislației în vigoare
  • Centralizează și trimite documentația către persoanele avizate să participe la procesul de licitații
  • Participă la proceduri de achiziție (licitații, licitații directe, achiziții directe etc.), conform procedurilor interne și a reglementărilor legale
  • Colaborează cu celelalte departamente pentru a obține documentele necesare pentru completarea documentației pentru licitații
  • Menține evidența clară și completă a tuturor documentelor legate de achiziții
  • Asigură respectarea legislației în vigoare privind achizițiile publice și private, reglementările interne ale organizației, și normele etice
  • Întocmește rapoarte periodice cu privire la stadiul achizițiilor

Beneficii:

  • Asigurare privată de sănătate
  • Abonament 7Card/sală de sport locală
  • Abonament Bookster
  • Zile suplimentare de concediu
  • Prime de sărbători
  • Fructe la birou
  • Decontarea transportului
  • Decontarea serviciilor turistice după perioada de probă
  • Acces la toate evenimentele organizate de către companie
  • Cursuri de dezvoltare profesională
  • Bonus anual de performanță în funcție de realizarea obiectivelor