RIVUS Cluj-Napoca, noul proiect de reconversie urbană al companiilor IULIUS și Atterbury Europe, va include un parteneriat cu JUMBO, unul dintre cei mai mari retaileri de jucării, produse de casă și de sezon din Balcani care operează pe piața locală. Cel mai cunoscut pentru gama sa largă de produse la prețuri corecte, retailerul grec va accesa în premieră piața clujeană, fiind unul dintre primele 3 cele mai așteptate mărci de clujeni conform studiilor de piață și consultărilor publice.
IULIUS a semnat un parteneriat cu JUMBO, care va accesa piața clujeană prin proiectul de reconversie urbană RIVUS, care va transforma o fostă platformă industrială într-un complex cu cea mai mare diversitate de utilizări din România – retail, cultural, divertisment, birou, parc.
Asumând o investiție de peste 500 de milioane de euro de către companiile IULIUS și Atterbury Europe, RIVUS Cluj-Napoca se bazează pe un concept de familie și va include cea mai mare zonă de retail din România, cu peste 145.000 mp. Componenta de vânzare cu amănuntul a RIVUS va integra peste 400 de mărci, precum și diverse utilizări și servicii, cum ar fi o piață, centru medical, facilități sportive și de wellness, centre interactive de divertisment pentru toate categoriile de vârstă, tehnologii cinematografice din prima regiune și în aer liber, cinema, home&deco, precum și cafenele internaționale și restaurante-concept.
JUMBO este cel mai mare retailer de jucării, produse de casă și sezoniere din Balcani , oferind o diversitate de bunuri la prețuri competitive și răspunzând nevoilor întregii familii. Conceptul JUMBO cu sediul în RIVUS se va întinde pe o suprafață de aproximativ 8.000 mp, oferind jucării, produse pentru bebeluși, rechizite de birou și papetărie, decorațiuni, produse de sezon și bunuri pentru casă.
„Ne bucurăm să anunțăm primul retailer pe care îl aducem mai aproape de clujeni prin proiectul RIVUS. JUMBO este un brand foarte așteptat în rândul clujenilor, așa cum reiese din sondajele și consultările pe care le-am efectuat pentru a înțelege mai bine publicul local, ajungând în top 3 cei mai căutați și mai așteptați retaileri. JUMBO este o premieră pentru portofoliul nostru de parteneri și ne bucurăm că împreună cu aceștia vom oferi clujenilor experiențele pe care și le doresc. RIVUS va fi cel mai extins centru de stil de viață din România, cu utilizări și concepte de primă piață. Acest proiect deja promite a fi extrem de atractiv și incitant prin diversitatea sa tematică, precum și prin noile componente de cumpărături, divertisment, cultural și socializare și atrage un interes major din piață”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.
„Parteneriatul cu IULIUS pentru dezvoltarea unui nou magazin în România, situat în RIVUS Cluj-Napoca, este o decizie strategică care ne susține obiectivul de a ne menține și consolida poziția de lider pe piață în comerțul cu amănuntul de jucării, rechizite de birou și de papetărie și alte produse conexe . Vânzările JUMBO în România sunt pe un trend ascendent, ceea ce confirmă interesul crescut de care se bucură acest concept în această țară și ne bucurăm că am reușit să identificăm oportunitatea de a fi prezenți și într-unul dintre cele mai mari și mai active orașe din România. Credem cu adevărat că a fi prezent în proiectul RIVUS este o oportunitate, știind că clujenii doresc să aibă acces la produsele JUMBO și în orașul lor”, a declarat Apostolos Vakakis, proprietarul rețelei de magazine JUMBO.
Conceptul pentru RIVUS este primul proiect implementat în România de arhitecții olandezi de renume mondial UNStudio, inspirându-se din așteptările comunității. Astfel, RIVUS va integra următoarele:
- Cea mai mare suprafață de retail din Romania, de 145.000 mp (integrând mall-ul de 120.000 mp, precum si facilitățile complementare de retail) într-un concept de utilizare mixtă care îmbunătățește experiența de cumpărături cu servicii și facilități publice și de agrement.
- Peste 400 de magazine, inclusiv premiere regionale și naționale
- Peste 30 de restaurante-concept și cafenele cu vedere la râul Someș
- Piață proaspătă pentru producătorii locali
- Un parc nou și spații verzi amenajate pe o suprafață de peste 52.000 mp, cu 700 de copaci maturi și peste 100.000 de plante decorative de diferite dimensiuni
- Grădină japoneză pe acoperiș, fațade verzi și acoperiș verde
- Două clădiri industriale reconvertite pentru a găzdui locații culturale, spații de coworking și servicii
- Centru de artă și auditoriu live, utilizări culturale integrate pentru prima dată într-un proiect imobiliar cu sediul în România
- Concepte de divertisment pentru toate vârstele
- Cele mai noi tehnologii cinematografice pentru prima dată în Transilvania, precum și cinematograf în aer liber
- Spații de birouri verzi premium – 15.000 mp
- Investiții în conectivitate și mobilitate alternativă: pod rutier și două alei pietonale peste râul Someș, modernizarea străzilor, piste pentru biciclete, până la 4.800 de locuri de parcare, 1.200 de locuri de parcare pentru biciclete etc.
Imaginile aparțin (c) RIVUS