Cum reușește Lego să creeze experiențe unice în magazin?

februarie 14, 2025

De la afișări pe ecrane mari și stream-uri live cu angajați la stații de personalizare, Lego vrea să creeze magazine care să-i facă pe clienți să revină constant. În februarie, Lego și-a transformat magazinul Battersea Power Station din Londra într-un magazin de flori. 

Toate florile au fost făcute din cărămizi Lego, desigur, iar angajații au creat 220 de seturi pentru „Le Florist”. „Am vrut să arătăm toată gama disponibilă de flori LEGO.” 

Clienții sunt, astfel, cufundați într-o experiență. „Acum câteva luni am avut o navă spațială în centrul magazinului. Am avut și scaunul lui Moș Crăciun — din cărămizi Lego — cu șemineu. Asta încântă și creează amintiri pentru cumpărători,” au spus reprezentanții companiei.

Asta pentru că spațiile fizice de retail pot fi considerate un canal media, un loc pentru povestiri și un mod în care clienții pot vedea și se pot implica cu un brand.

Battersea Power Station din Londra

Battersea Power Station din Londra

Dar comercianții trebuie să aibă anumite elementele fundamentale în joc. Acest lucru ține de disponibilitatea stocului, locația fizică ideală și comunicarea simplificată, conform echipei Lego. Și în timp ce experiențele pot fi create în cadrul unui magazin, angajații pot transmite mai departe întreaga poveste.

Producătorul de jucării și-a unit eforturile online și cele din magazine, iar toamna trecută, au găzduit ateliere cu tematică de jocuri atât digital, cât și în anumite locații. 

Lego a experimentat, de asemenea, transmisiile live și a descoperit că cel mai bun studio posibil pentru afacere ar putea fi propriile magazine. În plus, a eliminat unele dintre rafturile sale standard pentru a crea un studio de personalizare în care clienții pot crea mini-figurine Lego personalizate. Cumpărătorii pot alege dintre modelele preselectate sau pot crea ceva nou adăugând text, decorațiuni și desene figurilor lor. 

Stația de personalizare a produselor Lego