E.ON Energie România a investit 24 de milioane de euro în digitalizare în ultimii cinci ani

martie 18, 2025

E.ON Energie România a investit peste 24 de milioane de euro în digitalizarea serviciilor în ultimii cinci ani, aproximativ 83 la sută din suma totală fiind pentru dezvoltarea și îmbunătățirea platformelor IT, astfel încât interacțiunile clienților cu compania să fie cât mai simple și rapide.

Efortul continuu de îmbunătățire a funcționalităților platformei eon.ro, a aplicației E.ON Myline și a sistemului de facturare a contribuit decisiv la creșterea portofoliului de clienți al companiei cu peste 6% între 2020 și 2025.

Digitalizarea ne ajută să îmbunătățim experiența clienților, să le oferim servicii de calitate și personalizate, prin tehnologie, procese interne automatizate care aduc 100% acuratețe a datelor – chat, programări online, încheiere de contracte, acces la factură Anul acesta vom continua să investim pentru a facilita accesul clienților la informațiile și soluțiile energetice de care au nevoie”, a declarat Claudia Griech, CEO E.ON Energie România.

În prezent, peste 2,4 milioane de clienți rezidențiali, reprezentând 68 la sută din totalul acestei categorii, au un cont personal E.ON Myline. Față de 2020, numărul clienților digitali s-a dublat, dovedind interesul tot mai mare pentru serviciile digitale.

În același timp, peste 1,94 milioane de clienți rezidențiali au optat pentru facturarea electronică, reprezentând aproape 50 la sută din totalul lor și o creștere de 1,2 ori față de acum cinci ani.

Motivul acestor evoluții pozitive constă în ușurința și rapiditatea pe care serviciile digitale le oferă în ceea ce privește gestionarea clienților a contractelor de energie electrică/gaze naturale, locații de consum, consum, facturare și plată, respectiv acces la informații actualizate și oferte personalizate de soluții de eficiență energetică.

Compania crede că anii următori vor aduce transformări semnificative în modul în care utilizatorii interacționează cu platformele și tehnologiile. Evoluția tehnologiei va permite furnizarea de experiențe digitale personalizate, iar interacțiunea umană va deveni mult mai empatică și individualizată.

Claudia Griech, CEO E.ON Energie România