PENNY România vizează 3 miliarde de euro pentru a dubla numărul de magazine în 10 ani

aprilie 11, 2025

PENNY România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde lei, ceea ce reprezintă o creștere de 13,47% față de anul anterior. Compania a investit peste 868 de milioane de lei (aproape 177 de milioane de euro) în extinderea și modernizarea rețelei sale, atingând pragul de 400 de magazine, precum și în dezvoltarea celui de-al cincilea centru logistic din Mihăilești.

În următorii 10 ani, PENNY plănuiește să investească 3 miliarde de euro pentru a ajunge la 1.000 de magazine. În 2025, sunt planificate 40 de noi deschideri de locații, iar lucrările la depozitul logistic din Mihăilești, județul Giurgiu, vor fi finalizate.

Daniel Gross, CEO PENNY România, a declarat: „2024 a fost un an de progres pentru PENNY, marcat de creșterea atât a cifrei de afaceri, cât și a investițiilor în România. Suntem nerăbdători pentru 2025, un an cu semnificație specială pentru noi, deoarece sărbătorim 20 de ani de la deschiderea primului magazin PENNY în România, un moment ce subliniază angajamentul nostru față de clienți. În acest context, vom investi 3 miliarde de euro.”

La finalul anului 2024, PENNY opera 416 magazine și 4 centre logistice. A fost al zecelea an consecutiv în care PENNY România a înregistrat cea mai mare creștere a cifrei de afaceri dintre companiile de retail alimentar din grupul REWE.

În 2024, echipa PENNY a ajuns la peste 8.000 de angajați, dintre care 90 au marcat 20 de ani de activitate în companie, iar 196 sunt parte din echipa PENNY de 10 ani.

Anul 2024 a adus și progrese importante în digitalizarea serviciilor PENNY România, cu deschiderea primului magazin autonom PENNY din lume. Acesta este situat pe Bulevardul Iuliu Maniu din București și atrage aproximativ 7.000 de clienți săptămânal.

Citește și: