Pe scurt:
- Primul parc tematic din capitală: Fashion House Pallady în parteneriat cu Momentum Leisure
- Lucrările încep la finalul anului
- Construcția va dura peste 1 an, iar testările șase luni
Pe larg:
Centrul de tip outlet al investitorului Liebrecht & wooD, Fashion House Pallady tocmai ce a inaugurat cea de-a doua parte a complexului, cu doar câțiva pași până la finalizare. În parteneriat cu Momentum Leisure (care are acorduri de licență precum Nickelodeon, Tomorrowland, Smurfs, Studio100/Plopsa), proiectul va continua cu primul parc tematic din capitală.
După declarațiile lui Brendon O’Reilly, Managing Director al Fashion House Group și Liebrecht & wooD România, compania Fashion House nu a fost singura dornică să aducă Momentum Leisure în România. Pe lângă aceștia, a mai concurat și parcul acvativ Therme, însă din cauza locației aproape de aeroportul Otopeni, acestor nu li s-ar fi permis să ridice construcții înalte de tip roller coaster. Mai mult, poziția din proximitatea unor zone rezidențiale ar fi adus cu sine restricții la nivel de zgomot.
Avantajele Fashion House Pallady sunt că nu are în jur zone rezidențiale și că beneficiază de ieșire directă la Autostrada A2 București – Constanța. Brendon O’Reilly a adăugat că parcul va avea două componente, una interioară cu experiențe acvatice, și una exterioară cu diverse atracții pentru familiile cu copii.
Proiectul va începe înainte de finalul anului. Construcția va dura peste 12 luni, iar testările alte șase luni, implicând multe componente de siguranță personală. Astfel, Fashion House România va obține în contul contribuției terenului o cotă parte din acțiunile și managementul parcului tematic. Cota va fi livrată în toamna anului 2026.
Poza de copertă: (c) Momentum Leisure