Top 6 aplicații must-have pentru antreprenori în 2024

iunie 20, 2024

În lumea rapidă a managementului construcțiilor și odată cu apariția diverselor aplicații pentru manageri de proiect, antreprenori, sau contractori, sunt la îndemână tot mai multe instrumente pentru a eficientiza fluxul de lucru, îmbunătăți comunicarea și crește productivitatea.

În acest articol, vom explora unele dintre cele mai interesante aplicații, fiecare oferind funcționalități și caracteristici unice, adaptate nevoilor specifice antreprenorilor generali.

#1. Procore

Procore este cea mai importantă platformă de management al construcțiilor ce conectează peste 2 milioane de profesioniști în construcții din peste 150 de țări. Procore oferă proprietarilor, antreprenorilor generali și antreprenorilor de specialitate instrumentele de care au nevoie pentru a-și îndeplini treaba.

Accesul la informații critice despre proiect, instrumente puternice de colaborare și procese simplificate facilitează respectarea programului și a bugetului. Companiile care folosesc Procore pot experimenta mai multă capacitate de lucru, ore săptămânale economisite și o mai mare vizibilitate a proiectului.

Câteva din funcționalități implică:

  • conectarea echipelor de birou și de teren în timp real (prin desene, jurnale zilnice, RFI-uri, fotografii, documente, punch list-uri)
  • managementul forței de muncă: fișe de pontaj, foi de pontaj, bilete de materiale
  • management de proiect: specificații, planuri, depuneri, program
  • calitate și siguranță: inspecții, incidente, observații

Pro:

  • actualizări în timp real și monitorizare a proiectelor
  • se integrează bine cu alte sisteme software

Contra:

  • rapoarte despre erori tehnice ocazionale
  • poate fi dificil de învățat

#2. PlanGrid

PlanGrid este un software de productivitate care se concentrează pe simplificarea procesului de gestionare a planurilor de construcție, a documentelor și a sarcinilor din domeniu. Este o platformă centralizată pentru accesarea și colaborarea la planuri de proiect, desene și documente, atât online, cât și offline.

Interfața intuitivă și accesibilitatea mobilă a PlanGrid îl fac deosebit de valoros pentru managerii de proiecte de construcții care au nevoie de capabilități de gestionare perfectă a planurilor. PlanGrid permite utilizatorilor să încarce, să organizeze și să adnoteze planuri direct în cadrul platformei. Acest lucru simplifică procesul de accesare și referire a planurilor de proiect, reducând riscul de erori și comunicare greșită.

Pro:

  • abilititatea de a crea, atribui, și urmări sarcini în timp real
  • planurile și documentele pot fi căutate în baza de date

Contra:

  • încărcarea planurilor revizuite poate fi dificilă

#3. Let’sBuild

Let’sBuild oferă trei produse principale — LB Site Diary, LB Aproplan și LB GenieBelt. Fiecare are propria sa aplicație cu utilizări diferite. LB Site Diary este conceput pentru antreprenorii care trebuie să urmărească activitățile zilnice ale șantierului și să partajeze rapid rapoarte de progres din mers. Permite utilizatorilor să păstreze jurnalele detaliate ale forței de muncă și echipamentelor utilizate și să creeze rapoarte cu un singur clic care pot fi configurate în șabloane reutilizabile pentru eficiență.

LB Aproplan este conceput pentru a gestiona protocoalele de siguranță a angajaților într-un mod mai eficient. LB GenieBelt este special pentru managementul proiectelor și raportarea progresului șantierului, ideal pentru antreprenorii care gestionează proiecte repetitive.

Pro:

  • raportare ușoară pe mobil
  • actualizări în timp real privind modificările documentelor sau a planurilor de proiect

Contra:

  • personalizare limitată
  • nu se integrează bine cu alte aplicații

#4. Missions Team

Missions este o aplicație de gamification creată pentru toate tipurile de organizații care doresc să creeze implicare, competiție și distracție în cadrul echipei lor. Missions Team lucrează excelent cu toate tipurile de echipe: la distanță, hibride și care lucrează de la birou.

Caracteristici:

  • Provocări interactive: jucătorii pot face fotografii, pot face predicții, pot răspunde la chestionare
  • Competiții – creează competiții în interiorul echipei tale și stimulează implicarea
  • Recompensă – creați premii sau recompense speciale pe baza punctelor câștigate de jucători
  • Creați distracție în fiecare săptămână și inițiați o nouă activitate de teambuilding pentru echipe hibride sau la distanță
  • Stimulați învățarea folosind tehnici de repetiție spațială
  • Stimulați colaborarea în noii dvs. angajați folosind Misiuni de Onboarding

Pro:

  • ușor de implementat misiuni și ușor de folosit de către angajați
  • interfață foarte friendly

Contra:

  • limitat la 300 de utilizatori

#5. CompanyCam

Aplicația foto bazată pe cloud vă permite să creați proiecte pentru fiecare șantier și folosește GPS pentru a le salva în funcție de locație. Odată ce ați configurat proiectele, toate fotografiile pe care le faceți sunt organizate automat în folderul corespunzător de la locul de muncă. Fiecare fotografie include ștampila, data și ora, împreună cu cine a făcut fotografia.

CompanyCam are, de asemenea, funcții de colaborare care permit să vă configurați întreaga echipă pentru a avea acces la fotografiile site-ului. Puteți adăuga rapid membri ai echipei prin e-mail și puteți selecta permisiunile dorite pentru a determina nivelul lor de acces. Odată ce ați configurat echipa, orice fotografie sau videoclip realizat de un membru al echipei folosind CompanyCam este disponibilă instantaneu pentru toți membrii.

Pro:

  • ușor de colaborat cu membrii echipei
  • organizare automată a fotografiilor prin GPS

Contra:

  • funcția GPS poate fi inexactă uneori

#6. JobNimbus

JobNimbus este o soluție all-in-one CRM și management de proiect. Deși poate fi potrivită pentru toți antreprenorii de construcții, este destinată în mod special profesioniștilor în domeniul acoperișurilor din industria construcțiilor. JobNimbus a fost concepută pentru a eficientiza comunicarea între echipe, ajutând profesioniștii să gestioneze mai bine contactele cu clienții, programarea proiectelor, achiziția de clienți potențiali și chiar plățile și facturarea.

Pro:

  • instrumente pentru automatizarea activităților de vânzări
  • 3 opțiuni de plan ce cresc pe măsură ce businessul crește

Contra:

  • caracteristici limitate pentru utilizatorii Android