EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, târgul profesional dedicat produselor din categoriile bricolaj, materiale construcții, amenajări interioare, instalații și grădină, cu focus pe soluții și produse „verzi”, organizat de publicația BricoRetail.ro, prezintă oferta expozițională finală și ultimii parteneri și expozanți care s-au alăturat ediției din acest an. Cea de-a III-a ediție a evenimentului expozițional va avea loc în perioada 26 – 27 iunie 2024, la Universitatea Politehnica din București.
Dacă te încadrezi într-un profil de achiziție din companii de retail, eCommerce, distribuție, dar și din companii de construcții sau ești arhitect/ designer, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
Astfel, Votat Produsul Anului – conceptul internaţional care premiază produsele inovative, devine Innovation Partner, Italbox, Axhell și Gimani & Mufle devin expozanți ai ediției din acest an, iar Produse Moldovenești devine Wine Partner și MediaModels – Hostess Partner.
Aceste companii se alătură celorlalți parteneri și expozanți EXPO DIY 2024 – Smart Green Home:
- Stanley Black & Decker Romania – partener HOME
- Yalco – partener HOME
- Agenția Poloneză de Investiții și Comerț (The Polish Investment and Trade Agency), care va avea un pavilion cu 10 companii (producători) din Polonia – partener HOME
- Green Project – partener SMART
- Riviera Works, cu brandurile TOTAL și Wolfson – partener SMART
- DAXI – partener GREEN
- Update Advertising, cu brandul Produktiva (Echipamente de Siguranță și Protecție Personalizate) – partener GREEN
- ZEBRO – partener GREEN
- Alternativo – cu brandul ALEDIO – partener GREEN
Expozanți:
Golden Fish – cu brandul Micul Fermier, Einhell, Grupa Topex – cu brandurile Graphite, Fixero și Neo, Procema Perlit, Servicii Publice, IDRO-BRIC, Honest General Trading – cu brandurile Evotools și Evosanitary, Keter, Meesenburg, Silva Group, Kreativ, Kordo (Franța), DEDRA Exim Tools, METALY (Italia), HOPA CZ (Cehia), Biohort GmbH (Austria), Rawlplug, Aviputna (cu brandul Avisol), Serrature Meroni (Italia), Lavorwash (Italia), Krongrass Equipment, DAS STRATEGIC PROJECT, FSS Distribuție Romania, Magnum Heating, Metallurgica Buzzi (Italia), Absolut Explorer (cu brandul EcoFlow), AGRO CS, Io Bagno, Jasic.ro, Sammler (Polonia), DiLAGO (Olanda), YURTA, GAVIOTA, Dalgeco și YAKSTEEL.
De asemenea, companiile BP Techem, PerfectDoor, QL CONTROLS, LAMEO, Dragon Poland, STALCO, Ceramika Paradyz, Tenzi, Agro-Wikt și VACO Retail sunt expozanții din Polonia care au confirmat prezența în acest an și formează pavilionul polonez din cadrul târgului, organizat de partenerul HOME – Agenția Poloneză de Investiții și Comerț.
Pe de altă parte, companiile Gun Media, Kooperativa 2.0 (ClaudCart), Imsol și CPI Security sunt parteneri TECH – furnizori de echipamente, tehnologie și servicii pentru retail, eCommerce și industria DIY.
Alți parteneri:
- Lidl România – Every Day Partner
- TOYOTA Material Handling– Logistic Partner
- 5 to Go – Coffee Partner
- Aqua Carpatica – Refreshment Partner
- Carlsberg – Beer Partner
- Media Models –Hostess Partner
- ManagisBio – Snack Partner
- GÉPBÉR-Színpad – Visual Partner
- Siviero Maria – Partener de Răcorire
Votat Produsul Anului – Innovation Partner
Competiția Votat Produsul Anului – Innovation Partner la Expo DIY 2024 – este un concept internațional care susține și premiază inovația, funcționând în prezent în peste 40 de țări. A fost lansat în Franța, în 1987, având rezultate dovedite în vânzări, de-a lungul anilor, indiferent de contextul economic.
Logo-ul Votat Produsul Anului poate fi folosit de către produsele desemnate câștigătoare în cadrul competiției pentru o perioadă de 12 luni, pe teritoriul României, în toate mijloacele de comunicare.
Competiția se adresează diverselor sectoare de activitate, printre care și cele de bricolaj și de amenajare a casei, unde regăsim câștigători atât în ediția 2024, cât și în edițiile precedente. Sunt segmente cu foarte mult potențial, care au extins și au diversificat produsele în ultimii ani, adresându-se din ce în ce mai mult în mod direct consumatorului final și care se pot diferenția la raft, prin distincția Votat Produsul Anului.
Noi expozanți EXPO DIY 2024
Italbox
ITALBOX Import Export SRL, este o societate înființată în anul 2000, cu capital Italian și Român – cu obiect de activitate fabricarea de uși pliante din PVC și cabine de duș din PVC, precum și importul și comercializarea de articole sanitare.
Calitatea produselor comercializate de ITALBOX, precum și seriozitatea și disponibilitatea de care a dat dovadă în relația cu clienții a făcut ca numele companiei să fie cunoscut pe piața de articole de casă și produsele firmei noastre să fie prezente în lanțurile de magazine precum DEDEMAN (furnizor din 2004), SELGROS (furnizor din 2005), Mr Bricolage/ARABESQUE ( furnizor din 2013), DANTE / EMAG (furnizor din 2019), VIVRE (furnizor din 2021), ALTEX (furnizor din 2023), PEPITA (furnizor din 2023).
Axhell
Axhell este o companie lider în domeniul drenajului linear de la DIY la proiecte mari de infrastructură, dedicate furnizării de soluții inovatoare pentru rigole scurgere apă pluvială certificate și de înaltă calitate pentru entuziaști și profesioniști.
,,Accentul expoziției noastre va fi pe eficiența și versatilitatea produselor noastre, arătând cum Axhell poate transforma proiectele DIY în experiențe mai simple și mai satisfăcătoare.
Axhell este dedicată sustenabilității, iar în cadrul expoziției vor prezenta noile noastre produse eco-friendly, realizate din materiale reciclate și reciclabile.
În cadrul EXPO DIY 2024 – Smart Green Home, Axhell va evidenția ambalajul convenabil și funcțional special conceput pentru DIY, care include un cod QR pentru fiecare produs, permițându-vă să accesați într-un mod inteligent și rapid instrucțiunile și explicațiile detaliate, îmbunătățind astfel experiența consumatorilor.
Standul nostru de la târg va fi un punct de întâlnire pentru profesioniștii DIY, unde vizitatorii pot descoperi cele mai recente noutati de la Axhell, una dintre cele mai importante companii românești specializate în producția de rigole și veti primi sfaturi personalizate de la experții noștri.
Toate produsele noastre sunt certificate CE și respectă standardul EN1433, asigurând siguranța clientilor noștri, fiabilitate și conformitate cu standardele europene.„
Produse Moldovenești – Wine Partner
,,Noi, Produse Moldovenești, deschidem de 18 ani poarta către cele mai rafinate băuturi din Republica Moldova, selecționate cu grijă de la cele peste 12 crame partenere, recunoscute internațional pentru excelența lor.
Alegând Produse Moldovenești, vă bucurați de garanția calității și a diversității, fiindcă fiecare sticlă din portofoliul nostru reprezintă: munca, tradiția și măiestria celor mai talentați vinificatori moldoveni.
Clienții noștri se bucură de exclusivități și campanii speciale, având acces la vinuri și spirtoase premiate la concursuri internaționale, inclusiv ediții limitate. Pe lângă acestea, oferim livrare rapidă și consiliere personalizată în alegerea băuturilor pentru evenimentele.” speciale.
Gimani & Mufle
Compania Gimani & Mufle activează în România din 2004, specializându-se în soluții de tratare epurare ape uzate, pompare și drenaj al apelor.
,,Produsele noastre reprezentative includ fose septice din LDPE, separatoare de hidrocarburi din beton și polietilenă, stații de epurare, separatoare de grăsimi, stații de pompare, rezervoare pentru stocarea apei și lichidelor, rigole pentru drenajul apelor pluviale și de suprafață, precum si noua gamă decorațiuni de grădină – ghivece.
De asemenea, oferim soluții tehnice avansate pentru tratarea apei în spălătoriile auto. Fabrica noastră de ultimă generație respectă toate standardele, asigurând produse în conformitate cu normele europene în materie de calitate și sustenabilitate. Cu o experiență de două decenii și un angajament puternic față de protecția mediului, suntem partenerul de încredere pentru o colaborare durabilă și eficientă.„
MediaModels – Hostess Partner
Media Models este o Agenție BTL, cu o echipă având o experiență în domeniu de 20 de ani, ce poate oferi personal și servicii atât clientului final, cât și agențiilor de publicitate. Agenția pune la dispoziție:
- promoteri pentru activități de sampling, degustări, distribuție flyere, demonstrații, evenimente, inclusiv evenimente pentru copii
- hostesse pentru diverse evenimente, expoziții, târguri, conferințe
- mystery shopperi pentru verificarea angajaților sau a colaboratorilor dacă aceștia respectă atribuțiile, dacă recomandă produsele ori campaniile promoționale vizate de client sau daca oferă informații corecte
- modele pentru prezentări de modă, ședințe foto, reclame sau spoturi
- supervizori și team leaderi
De asemenea, putem organiza în totalitate campanii de sampling/ degustare/ informare/ informare și premiere/concursuri, cooking show-uri, ateliere pentru copii.
Agenția Media Models asigură acoperire naţională şi activează în toate segmentele de piaţă: retail (IKA și LKA) și HoReCa.
Din portofoliul de clienți și brand-uri promovate de Media Models fac parte: VARTA, Remington, Babyliss, CrisTim, Bonduelle, Fysic, Noriel, Dyo, Candy Hoover Electrocasnice, Worwo, Prestige, Tramar, Elmax, Auto Total, Vinexport, Vici, Kosarom, Gedeon Richter, Render, Go Travel, Camera de Comerț și Industrie a României, Porta Doors, Interra, Euro Coop- Bayern ( produse bavareze în România: Meggle, Hochland, Andechser, Muller, Bauer Movenpick, Rapunzel, Reber, Dallmayr, Goldsteig, B.M.I.Paladin, Delaco Zott, Bergader, Alpenhain, Paulaner, Erdinger, Omira, Kaserei Champignon), TVR etc.
De ce să fii expozant EXPO DIY 2024 – Smart Green Home?
- este singura expoziție din România care adună toate categoriile de produse: bricolaj, DIY, materiale de construcții, instalații, îmbunătățirea locuinței și grădinărit, cu focus pe produse și soluții „green”, dar și sisteme și soluții Smart Home
- este o expoziție B2B care pune față în față, foarte pragmatic, cererea cu oferta
- beneficiezi doar de vizitatori profesioniști în achiziții din retail, centre comerciale, eCommerce, companii de import și distribuție
- beneficiezi doar de vizitatori manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte mobiliare, office și industriale, arhitecți și designeri
- beneficiezi de prezența unor buyeri din străinătate, deci expoziția reprezintă o bună oportunitate de extindere în alte piețe
- ai posibilitate să programezi întâlniri de business în cele două zile de expoziție, prin intermediul platformei B2B Meetings: www.b2bmeetings.bricoretail.ro (partenerii au întâlniri de busiess incluse)
- expoziția reprezintă o excelentă oportunitate pentru new business dar și pentru întreținerea și imbunătățirea relației cu actualii clienți
- participi, astfel, la cel mai mare hub de business din România de pe nișa de bricolaj, materiale de construcții, îmbunătățirea locuinței, DIY, grădinărit și produse pentru casă
Rezervă unul dintre ultimele standuri, aici: www.expo-diy.com/expozanti/
Cine sunt vizitatorii EXPO DIY 2024 – Smart Green Home?
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din industrie, care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor sau a partenerilor si expozantilor sau se înregistrează pe site, dar se încadrează în urmatorul profil:
- buyeri/ category managers din retail (rețele de magazine și magazine online)
- directori de achiziții din companii de import și distribuție
- proprietari de business
- manageri din companii de construcții, dezvoltatori de proiecte mobiliare, office și industriale
- arhitecți și designeri
Dacă te încadrezi în profilul de mai sus, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-diy.com/vizitatori
Cifrele ediției EXPO DIY 2023 – Smart Green Home:
- suprafața expozițională de 3.000 de mp (dintre care 800 de mp outdoor și 2.200 indoor), o suprafață triplă față de ediția anterioară
- 96 de standuri
- 30% dintre expozanți au fost din alte țări din Europa: Polonia, Italia, Germania, Franța, Grecia și Serbia
- peste 250 de participanți din partea partea partenerilor și expozanților
- 65 de companii – parteneri și expozanți
- 380 de vizitatori în cele 2 zile de expoziție: buyeri și category manageri din retail & eCommerce, directori de achiziție din companii de distribuție, manageri și owneri din companii de construcții, arhitecți și designeri
- total – cca. 650 de participanți în ediția din acest an
- cca. 100 de întălniri de business prestabilite între buyeri și parteneri/ expozanți
- Articol cu concluzii post eveniment
B2B Meetings la EXPO DIY 2024
Două elemente importante diferențiază EXPO DIY – Smart Green Home de celelalte evenimente expoziționale din România: caracterul B2B – un eveniment de business inchis la care participă doar profesioniștii din domeniu și B2B Meetings, platforma de tehnologie atașată evenimentului, care are rolul de a programa întâlniri de business între vizitatori și expozanți, în cele două zile ale expoziției.
Înregistrează-te ca furnizor sau buyer pe B2B Meetings
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home
EXPO DIY 2024 – Smart Green Home este un eveniment expozițional B2B organizat anual de BricoRetail.ro, publicația de business care acoperă toate categoriile de produse din sectoarele DIY, Home Improvement & Garden, parte din Retail FMCG Media, din care mai fac parte publicațiile de business retail-FMCG.ro și ElectroRetail.ro.
Construct Intelligence este partener media al EXPO DIY 2024 – Smart Green Home.