One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator imobiliar de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, anunță semnarea unui memorandum de înțelegere (MOU) cu Ennismore, compania cea mai dinamică din domeniul ospitalității, pentru lansarea brandului The Hoxton în România.
The Hoxton București va fi situat în imediata apropiere a Facultății de Arhitectură. Hotelul va fi construit pe locul a trei clădiri istorice situate la numerele 19, 21 și 23 de pe strada Academiei, care sunt, în prezent, în curs de restaurare de către One United Properties – o inițiativă de referință, care vizează revitalizarea uneia dintre arterele centrale ale orașului.
Amplasamentul se întinde pe aproximativ 1.300 mp, cu o suprafață construită brută planificată de 7.100 mp. Acest proiect face parte din angajamentul extins al companiei pentru sustenabilitate prin regenerare urbană: restaurarea arhitecturii patrimoniale și reintegrarea acesteia în circuitul public.
„Suntem bucuroși să colaborăm cu Ennismore pentru a aduce The Hoxton la București. Acest demers subliniază angajamentul nostru de a lansa concepte de lifestyle internaționale în România, îmbunătățind în același timp structura arhitecturală și culturală a orașului. Prezența unui brand atât de dinamic și respectat precum The Hoxton se aliniază viziunii noastre pe termen lung de a transforma Bucureștiul într-o capitală europeană vibrantă – deschisă, incluzivă și din ce în ce mai atractivă atât pentru turiști, cât și pentru investitori. Această dezvoltare reafirmă, de asemenea, rolul nostru în revitalizarea clădirilor cu istorie și readucerea lor în ritmul modern al orașului”, a declarat Victor Căpitanu, co-CEO al One United Properties.
Acest hotel care are o identitate culturală aparte este conceput pentru a găzdui un număr semnificativ de oaspeți, oferind o varietate de apartamente și de camere standard, un mix atent selectat de restaurante și baruri, spații flexibile pentru întâlniri și evenimente, precum și un concept specific brandului The Hoxton, de „open-house”, cu o atmosferă primitoare, orientată către comunitate, care conectează atât călătorii, cât și localnicii.
Noul proiect consolidează și mai mult parteneriatul strategic cu Ennismore și este în deplină concordanță cu strategia One United Properties pentru 2030 de a extinde portofoliul de hoteluri lifestyle și de a aduce branduri internaționale de top în România. În urma memorandumului de înțelegere, acordul de administrare hotelieră (HMA) va fi semnat în decurs de 30 de zile.
„Sosirea The Hoxton în București reprezintă mai mult decât simpla deschidere a unui hotel, este o declarație puternică a angajamentului nostru de a redefini ospitalitatea în România. Împreună cu Ennismore, aducem unul dintre cele mai emblematice branduri de lifestyle din lume în Europa de Est, dând în același timp un suflu nou clădirilor vechi din inima orașului. Acest proiect face parte din obiectivul nostru de a crea destinații vibrante, unde designul internațional și cultura locală se întâlnesc, în deplină conformitate cu viziunea noastră pentru 2030”, a declarat Riad Abi Haidar, CEO Hospitality, One United Properties.
Acesta este al doilea brand internațional important din domeniul ospitalității introdus în România de One United Properties împreună cu Ennismore, după anunțarea Mondrian București, un concept hotelier îndrăzneț, inspirat de arta locală. Situat pe strada Georges Clemenceau, la doar câțiva pași de Ateneul Român, Mondrian va aduce o combinație aparte de inspirație autohtonă și design contemporan, chiar în inima Capitalei.
Prin astfel de dezvoltări strategice, compania continuă să-și diversifice portofoliul, contribuind în același timp la renașterea culturală și economică a orașului și poziționând Bucureștiul drept o destinație emergentă pentru experiențe de stil de viață contemporan.
Sosirea The Hoxton în București reprezintă mai mult decât o un nou hotel pe harta orașului, reflectând un apetit în creștere pentru locuri care îmbină autenticitatea arhitecturală cu o atmosferă cosmopolită. Ca parte a colaborării sale cu Ennismore, One United Properties continuă să impulsioneze transformarea Bucureștiului într-o destinație în care patrimoniul este reimaginat și în care ospitalitatea joacă un rol central în modelarea experienței urbane.
