În primele luni ale anului 2025, România a înregistrat progrese semnificative în dezvoltarea infrastructurii rutiere, cu mai multe proiecte de autostrăzi și drumuri expres în curs de desfășurare sau finalizate recent.
Potrivit Victa, 43 de proiecte de autostrăzi sunt monitorizate, a căror investiție valoare ajunge la 116,45 miliarde RON. Iată stadiul acestor proiecte.

Autostrada Târgu Neamț – Iași – Ungheni, tronson 2 Târgu Frumos – Letcani (ID Proiect: P410855)
Stadiu la data de 12 martie 2025: Compania Națională de Investiții Rutiere anunță că a prelungit, cu o lună, termenul de depunere a ofertelor. Astfel, ofertele pentru contractele de proiectare și execuție a tronsoanelor 1 și 2 ale Autostrăzii ,,Unirii” Moțca-Ungheni se depun până pe 24 aprilie 2025.
Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamț secțiunea II – LOT 2 A (ID Proiect: P406705)
Stadiu la data de 11 martie 2025: A fost desemnată câștigătoare unica ofertă depusă în cadrul procedurii de atribuire a contractului de proiectare și execuție a lotului 2A Ditrău – Grințieș, din Autostrada A8 Unirii Tg. Mureș – Tg. Neamț.
Acesta este al doilea lot dintre cele patru administrate de Compania Națională de Investiții Rutiere pentru care a fost selectat câștigătorul. Singurul operator economic care a participat și a câștigat contractul este asocierea SA&PE Construct (lider) – Tehnostrade SRL – Spedition UMB – Euro Asfalt Doo din Bosnia – Herțegovina.
Autostrada de Centura București Nord A0, 17.5 km LOT1 (ID Proiect: P152697)
Stadiu la data de 11 martie 2025: Constructorul Pizzarotti – Retter se pregătește să intre în șantier, pentru execuția lucrărilor pe Lotul 1 de pe Autostrada A0 București Nord.
Antreprenorul a început lucrările pregătitoare încă din ianuarie, iar Ministerul Transporturilor a emis la finalul lui ianuarie autorizația completă de construire. Constructorul este pregătit să intre în execuția lucrărilor din șantier imediat după predarea amplasamentului, care se estimează în jurul datei de 15 martie, arată informațiile Economedia. Lucrările de execuție vor dura 22 de luni, adică ar trebui să fie finalizate în ianuarie 2027.
Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 2 (ID Proiect: P263134)
Stadiu la data de 11 martie 2025: Pasionații de infrastructură au publicat imagini recente care surprind lucrările în desfășurare pe secțiunea 2 Boița – Cornetu a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, în zona pentru care a fost emisă autorizația de construire.
Pe lotul atribuit asocierii de constructori turci Mapa – Cengiz se lucra inclusiv duminica, conform imaginilor realizate de Radu Ignat și postate pe YouTube. Imaginile surprind zona cu autorizație de construire între kilometrii 13+170 și 14+150, unde se va construi un viaduct de 650 de metri. Cu toate acestea, unii comentatori au atras atenția asupra numărului redus de muncitori prezenți pe acest tronson.
Drum Expres – Autostrada A3 si Drum National DN1 (ID Proiect: P306191)
Stadiu la data de 11 martie 2025: Lucrările la drumul expres ce va face legătura cu Autostrada Transilvania A3 continuă să progreseze deși deschiderea drumului s-a amânat până acum. Sperăm că după cum arată cele mai recente imagini, următorul termen să fie respectat.
Recent, au apărut imagini din șantier care arată un avans semnificativ, cu o suprafață considerabilă de asfalt deja turnată. Lucrările au atins acum un stadiu de 80% din totalul lucrărilor.

Autostrada Focșani – Bacău – LOT 2 in lungime de 38,78 km (ID Proiect: P356909)
Stadiu la data de 10 martie 2025: DRDP Iași a publicat noi imagini aeriene de pe șantierul Autostrăzii A7, Lotul 2, Domnești-Târg – Răcăciuni (38,78 km). În videoclip se pot observa lucrările de turnare a riglelor de elevație la pasajul rutier peste DN2, în zona Domnești-Târg.
Lucrările sunt realizate de Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL, având un stadiu fizic de 36%. Contractul, cu o durată de execuție de 30 de luni, are o valoare de 2,485 miliarde de lei (fără TVA) și este finanțat prin PNRR.
Autostrada de Centura București Sud A0- Lot 3 in lungime de 17,96 km (ID Proiect: P240186)
Stadiu la data de 07 martie 2025: Vești nu tocmai bune despre Lotul 3 Sud al A0 – Autostrada Bucureștiului. Constructorul grec anunță o nouă amânare, astfel că acest tronson nu va fi dat în trafic la sfârșit de aprilie, și nici la sfârșit de mai, așa cum susținea secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, în urmă cu doar trei săptămâni.
Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamț, Secțiunea II LOT 2 B in lungime de 31,5 km (ID Proiect: P407904)
Stadiu la data de 07 martie 2025: Două oferte au fost depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului pentru proiectarea și execuția lotului 2B din Autostrada Unirii A8.
Este vorba de lotul dintre Grințieș – Pipirig, aferent secțiunii montane Sărățeni – Pipirig (4 loturi), administrată de Compania Națională de Investiții Rutiere. La această procedură de atribuire au depus oferte:
- asocierea SA&PE Construct SRL (lider) – Euro Asfalt – Tehnostrade SRL – Spedition UMB (România – Bosnia și Herțegovina) și
- asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret (lider) – Gunal Insaat Ticaret Ve Sanay Anonim Sirketi (Turcia).
Drum de legătura Autostrada A1 – DN 69 (ID Proiect: P305979)
Stadiu la data de 06 martie 2025: Constructorul noului drum de legătură dintre Timișoara și A1 lucrează în aceste zile la amenajarea mai multor noduri rutiere de pe trase. Sunt trei astfel de amenajări care vor fi realizate.
Unul dintre punctele unde se lucrează pe șantierul noului drum de legătură dinspre Timișoara spre autostrada A1 este pe DN 69 (Timișoara – Arad), la nodul rutier de la km 0.
În această zonă, se lucrează la configurarea viitorului sens giratoriu din nodul rutier. Un alt nod rutier va fi la km 5+300 al drumului de legătură, la intersecția cu drumul comunal 58, care face legătura DN 69 – Covaci – Cerneteaz – Giarmata. Al treilea nod rutier de pe drumul de legătură va fi la intersecția cu autostrada A1, între nodurile rutiere Giarmata și Orțișoara.
A7 – Autostrada Buzău – Focșani – Tronson 1 in lungime de 4,60 km (ID Proiect: P183280)
Stadiu la data de 06 martie 2025: față de stadiul anterior lucrările au avansat, depășind pragul de 95%.
Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea Secțiunea 3B (ID Proiect: P365209)
Stadiu la data de 04 martie 2025: Oferta Makyol prin care a fost adjudecată licitația era contestată atât de italienii de la Webuild, cât și de confrații turci de la Mapa.
Autostrada Unirii A8: LOT 1D: Joseni – Ditrău (ID Proiect: P406532)
Stadiu la data de 04 martie 2025: Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) a anunțat luni că a primit nouă oferte la licitația pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pe lotul 1 D Joseni – Ditrău (14,4 km) al Autostrăzii A8.
Ofertele depuse:
- IRIMAT CONS (Ofertant unic)
- IRD ENGINEERING (Ofertant unic)
- CONSTRUCT CDP (Ofertant unic)
- MEGA MUHENDISLIK MUȘAVIRLIK A.Ș (Ofertant unic)
- CIVIL ENGINEERING INSTITUTE “MACEDONIA” JSc. SKOPJE (Ofertant unic)
- SEPTEMBRIE CONSULTING (LIDER)-SC AVE ROMCONSTRUC DESIGN SRL, CONSTANTINA -TAMARA OLCER CUNDIEV CABINET AVOCAT (ASOCIERE)
- MGGP(LIDER), KONSENT, MGGP ENGINEERING SRL (ASOCIERE)
- PECTA (LIDER), UTIBER, KOZUTI BERUHAZO KFT. (ASOCIERE)
- MADLEV CONS (LIDER), VIADIF CONSULT, ROMCONSULT AVM (ASOCIERE)
Autostrada Ploiești – Buzău: LOT 2 (ID Proiect: P345133)
Stadiu la data de 04 martie 2025: de la Mizil până la Buzău, pe autostradă se va putea circula abia din luna aprilie, chiar și în cazul unui scenariu optimist.
Deși la finalul anului trecut atât constructorii, cât și autoritățile sperau să deschidă traficul pe cei 28,25 de kilometri de pe Lotul 1 al A7 Ploiești – Buzău, unele probleme în execuția lucrărilor au făcut să nu mai fie posibilă o inaugurare rapidă în 2025.
Autostrada Sibiu – Făgăraș, Tronsonul 1 in lungime de aproximativ 14,25 km (ID Proiect: P356892)
Stadiu la data de 4 martie 2025: Compania de Drumuri a atribuit oficial către Consitrans, în asociere cu societatea spaniolă Gestion Integral del Suelo, supravegherea lucrărilor și pe primul tronson al Autostrăzii A13 Sibiu (Boița) – Făgăraș, la aproape doi ani de la lansarea licitației.
Consitrans este același proiectant căruia i s-a atribuit recent și contractul și pentru tronsonul 3. Pentru tronsonul 1 Sibiu – Mârșa, contractul de proiectare și execuție (12 luni proiectare și 36 luni pentru lucrări) a fost semnat cu Makyol în decembrie 2023, iar ordinul pentru începerea activității de proiectare s-a dat începând cu data de 26 februarie 2024.
Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș în lungime de 9.86 km (ID Proiect: P283647)
Stadiu la data de 03 martie 2025: Dealul Momaia, cu primul tunel forat de autostradă din România, va fi străpuns săptămâna aceasta a anunțat, Irinel Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
Este vorba de finalizarea excavării galeriei „Daniela” (de pe sensul Sibiu – Pitești) din cadrul secțiunii 4 Tigveni – Curtea de Argeș a A1 Sibiu – Pitești. „Luminița” de la capătul celuilalt fir, „Alina”, urmează să fie văzută în luna aprilie, înainte de Paști.
Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea subsecțiunea 3B (ID Proiect: P284863)
Stadiu la data de 03 martie 2025: Șantierul de la Zimbor – Poarta Sălajului a fost reactivat în această perioadă, după câteva luni în care lucrările păreau abandonate. „Armata portocalie” a UMB s-a întors din nou la treabă și lucrează ca furnicile la viaductele de pe acest lot, unul foarte spectaculos, cu o lungime de 720 de metri.
Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, subsecțiunea 3A2 Nădășelu – Mihăiești, subsecțiunea 3B1 Mihăiești – Zimbor (ID Proiect: P284922)
Stadiu la data de 03 martie 2025: au fost executate 82% din lucrări.
Autostrada de Centura București 18.6 km LOT3 (ID Proiect: P289578)
Stadiu la data de 03 martie 2025: pe acest segment de drum gradul de execuție este de 36%.
Autostrada Ploiești – Buzău: LOT 3 (ID Proiect: P345135)
Stadiu la data de 03 martie 2025: șantierul avansează lent, gradul de execuție fiind la 35%.
Autostrada de Centura București A 0 – Sector Centura Nord – Lot 4 in lungime de 4,5 km (ID Proiect: P304864)
Stadiu la data de 03 martie 2025: față de stadiul anterior șantierul a avansat și a depășit pragul de 39%.
Autostrada Timișoara-Moravița: Tronson 2 (ID Proiect: P405024)
Stadiu la data de 28 februarie 2025: Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA a primit 10 oferte de participare la licitația pe care o organizează pentru atribuirea lucrărilor de proiectare și execuție a lotului 2 (Jebel – Moravița) a autostrăzii Timișoara – Moravița (A9).
Ofertele se află în etapa de evaluare, câștigătorul urmând să aibă la dispoziție 4,23 miliarde de lei (fără TVA) și 36 de luni (12 luni proiectare și 24 de luni execuție) pentru construcția acestui lot cu o lungime de 33,49 km.
Autostrada Lugoj –Deva (A1) Secțiunea E și finalizare Secțiunea D – LOT 2 (ID Proiect: P292075)
Stadiu la data de 27 februarie 2025: Lucrările la secțiunea – lipsă Margina – Holdea din Autostrada A1 Lugoj – Deva vor fi terminate până în septembrie 2026, estimează ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Amintim că această secțiune, ce include faimoasele tuneluri pentru urși, este construită de UMB în asociere cu o firmă din Bosnia și este finanțată prin PNRR.
Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamț, Secțiunea II Lot 1b (ID Proiect: P394345)
Stadiu la data de 26 februarie 2025: Asociația „Moldova vrea Autostradă” reclamă că CNAIR nu a desemnat încă un câștigător pe lotul munte de Miercurea Nirajului – Sărățeni (23,5 km) de pe Autostrada Unirii A8, unde ofertele au fost depuse încă din luna august.
Cele două oferte au fost depuse de asocieri conduse de constructori turci, respectiv Nurol și Ozaltin. Valoarea contractului este de 3,35 miliarde lei, iar durata pentru proiectare și execuție este de 30 de luni (6 luni proiectare, 24 de luni execuție).
Autostrada Brașov – Tg. Mureș – Cluj – Oradea – Subsecțiunea 3C1 – Finalizare lucrări (ID Proiect: P318057)
Stadiu la data de 24 februarie 2025: Antreprenorul român Construcții Erbașu a început lucrările la viaductul peste lacul de acumulare de la Suplacu de Barcău (jud. Bihor), cel mai lung viaduct de autostradă construit până în prezent în România.
Este primul contract pentru un lot de autostradă al companiei Construcții Erbașu, iar stadiul de execuție al viaductului lăsat de compania americană Bechtel în 2013 este de 80%.

Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamț: Secțiunea II: Miercurea Nirajului – Leghin, km 22+000 – km 181+195: Lot 2c: Pipirig – Vânători Neamț (Leghin) (ID Proiect: P396498)
Compania de Investiții Rutiere (CNIR) a primit nouă oferte la licitația pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pe lotul montan 2C Pipirig – Vânători Neamț (Leghin) (19 km), pe traseul secțiunii Târgu Mureș – Târgu Neamț a Autostrăzii Unirii A8.
Contractul are o valoare de până la 66 milioane de lei. Pe acest lot, construcția a fost câștigată de asocierea română de firme UMB deținută de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu, alături de Euro-Asfalt, un constructor din Bosnia-Herțegovina.
Ofertele depuse:
- Civil Engineering Institute “Macedonia” JSc. Skopje (Ofertant unic)
- IRD ENGINEERING (Ofertant unic)
- TPF INGINERIE SRL (Ofertant unic)
- PRO TOBY (Lider), B-Act Spółka Akcyjna,Transprojekt Gdanski Sp. z o.o., URBAN CONNECT, EURO FINANCE ADVISORS S.R.L. (Asociere)
- SEPTEMBRIE CONSULTING (Lider), SC AVE ROMCONSTRUCT DESIGN SRL, CONCRETE & DESIGN SOLUTIONS, CONSTANTINA-TAMARA OLCER-CUNDIEV CABINET AVOCAT (Asociere)
- VENTURO INVESTMENT (Lider), AE DOZORING (Asociere)
- MGGP (Lider), KONSENT, MGGP ENGINEERING S.R.L. (Asociere)
- VIADIF CONSULT (Lider), M INSTALL (Asociere)
- INTECSA-INARSA, S.A.U. (Lider), ELECTROPROIECT (Asociere)
Autostrada Craiova – Filiași și Drum Expres Filiași – Târgu Jiu – LOT 2 în lungime de 14,4 km (ID Proiect: P401960)
Au fost depuse 6 oferte pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a celui de-al doilea lot din cele 6 aferente drumului de mare viteza Craiova – Târgu Jiu (3 loturi Autostrada Craiova – Filiași și 3 loturi DEx Filiași – Târgu Jiu).
Acestea au intrat în etapa de evaluare, ce are termenul limită stabilit la data de 14 mai 2025, ora 18:00.
Autostrada Timișoara – Moravița Tronson 1 (ID Proiect: P284500)
Pentru primul lot al autostrăzii, care se va întinde pe o distanță de 36 de kilometri, s-au depus deja 9 oferte de către companii din România, Turcia, Bulgaria, Italia și Ucraina.
Valoarea contractului pentru acest tronson, cuprins între Remetea Mare și Jebel, este de aproximativ 1,1 miliarde de euro.
Autostrada Ploiești – Brașov, A3 (ID Proiect: P298604)
Compania Consitrans lucrează la revizuirea/ completarea studiului de fezabilitate necesar construcției autostrăzii A3 Ploiești – Brașov, contract preluat recent de Compania Națională de Investiții Rutiere (CNIR) SA de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA.
Contractul are o valoare de 46,5 milioane de lei (fără TVA) și prevede actualizarea studiului de fezabilitate până la finalul lunii aprilie 2025, precum si Realizarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – PAC (termen 6 luni), respectiv elaborarea proiectului tehnic de execuție – PTE (cu termen 6 luni).
Autostrada Bacău – Pașcani Lot 3 Km 49+299 – Km 77+393,70 Mircești – Pașcani (ID Proiect: P354974)
Stadiu la data de 10 februarie 2025: Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a postat imagini de pe șantierele Autostrăzii Bacău-Pașcani (A7), subliniind că se lucrează în condiții de iarnă pe toate cele trei loturi ale acestei secțiuni din Autostrada Moldovei.
Pe Lotul 3 (28,09 km), între Mircești și Pașcani, stadiul fizic este de 26,7%.
Autostrada Bacău – Pașcani Lot 1 Km 0+000 – Km 30+300 Bacău (Săucești) – Trifești (ID Proiect: P354975)
Stadiu la data de 10 februarie 2025: Pe Lotul 1 (30,3 km), între Săucești și Trifești, stadiul fizic este de 27%.
Autostrada Bacău – Pașcani Lot 2 Km 30+300 – Km 49+299 Trifești – Gherăești (ID Proiect: P355036)
Stadiu la data de 10 februarie 2025: Pe Lotul 2 (18,99 km), între Trifești și Gherăești, stadiul fizic este de 23%.
Autostrada Sibiu – Făgăraș: Tronson 3 în lungime de aproximativ 17,610 km (ID Proiect: P355925)
Stadiu la data de 10 februarie 2025: Asocierea Consitrans (lider) – Gestion Integral Del Suelo SL a fost desemnată să asigure serviciile de supervizare a lucrărilor de proiectare și execuție a autostrăzii Sibiu – Făgăraș, pe Tronsonul 3 Arpașu de Jos (DN1) – Sâmbăta de Sus (DJ 105B), km 34 + 175 – km 51+785.
Valoarea de atribuire a contractului este de 40,87 milioane de lei (fără TVA), serviciile acoperind o perioadă de 182 de luni, care cuprinde 12 luni supervizarea în etapa de proiectare, 46 de luni pentru execuție și 124 de luni pentru perioada de garanție a lucrărilor.
Autostrada Sibiu – Pitești: Secțiunea 3 în lungime de 37,4 km (ID Proiect: P263151)
Stadiu la data de 06 februarie 2025: Pe secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu-Pitești, constructorii au demarat primele lucrări pentru execuția piloților forați la portalul tunelului Poiana.
Această etapă marchează un pas important în avansarea proiectului de infrastructură, considerat esențial pentru legătura dintre Sibiu și Pitești.
Autostrada Focșani – Bacău – LOT 1 în lungime de 35,6 km (ID Proiect: P356907)
Stadiu la data de 05 februarie 2025: Constructorul este bine mobilizat pe cei 35,6 km ai lotului Focșani-Domnești Târg, iar progresul fizic a ajuns la 42%. Constructorul român (Spedition UMB) este mobilizat în șantier cu 350 de muncitori și 160 de utilaje și lucrează acum la structuri și terasamente.
Pe acest lot circulația trebuie deschisă până la finalul anului (2025). Contractul, în valoare de 2,35 miliarde de lei (fără TVA), este finanțat prin PNRR. Pistol.
Autostrada Pașcani – Suceava LOT 1 (ID Proiect: P304547)
Stadiu la data de 05 februarie 2025: Evaluarea ofertelor este în desfășurare, iar termenul estimat de anunțare a rezultatelor evaluării este primul trimestru al acestui an, până în luna martie 2025, iar semnarea contractelor este estimată pentru iunie 2025.
Durata contractelor pentru ambele loturi ale Autostrăzii Pașcani – Suceava este de 30 de luni, cu 6 luni alocate pentru proiectare și 24 pentru execuție.
Autostrada Brașov – Bacău, autostrada A13 (ID Proiect: P288463)
Stadiu la data de 05 februarie 2025: Lucrările pentru realizarea forajelor geotehnice incluse în Studiul de Fezabilitate al Autostrăzii A 13 Brașov – Bacău se derulează conform graficului.
Prestatorul, reprezentat de compania Consitrans, a înregistrat un progres de aproximativ 900 de metri liniari în lucrările de foraj necesare. Din echipa de proiect mai fac parte, ca subcontractanți, companiile Drum Proiect, Complexul Muzeal „Iulian Antonescu”, Mondev Real Estate, Pirotehnic OSB, Via Design si Geostud.
Autostrada Târgu Mureș – Târgu Neamș: Secțiunea III pe o lungime de 29,912 km (ID Proiect: P386553)
Stadiu la data de 3 februarie 2025: Constructorul român UMB începe lucrările pe segmentul Leghin – Moțca (29,9 km), primul șantier finanțat din PNRR de pe Autostrada Unirii A8.
Termenul limită pentru finalizarea acestui segment de autostradă cu un cost de 1,56 miliarde lei este finalul anului 2026, unul extrem de optimist.
Autostrada Pașcani – Suceava LOT 2 in lungime de 28,97 km (ID Proiect: P401866)
Stadiu la data de 05 februarie 2025: Evaluarea ofertelor este în desfășurare, iar termenul estimat de anunțare a rezultatelor evaluării este primul trimestru al acestui an, până în luna martie 2025, iar semnarea contractelor este estimată pentru iunie 2025.
Autostrada Craiova – Filiași și Drum Expres Filiași – Târgu Jiu – LOT 1 în lungime de 10,3 km (ID Proiect: P401959)
Stadiu la data de 05 februarie 2025: Au fost depuse 4 oferte pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a primului din cele 6 aferente Drumul de Mare Viteză Craiova – Târgu Jiu (3 loturi Autostrada Craiova – Filiași și 3 loturi Drumul Expres Filiași – Târgu Jiu).
Noduri rutiere pentru asigurare conectivitate la Autostrada A7 si A2 (ID Proiect: P358100)
Stadiu la data de 03 februarie 2025: A fost atribuit contractul pentru proiectare tehnică. Lider asociere: ECO GEODRUM.
Autostrada Focșani – Bacău – LOT 3 în lungime de 21,52 km (ID Proiect: P356911)
Stadiu la data de 22 ianuarie 2025: șantierul avanseaza lent, stadiul de execuție este la 20%.
Autostrada Buzău – Focșani – Tronson 3 în lungime de 36,1 km (ID Proiect: P343397)
Stadiu la data de 20 ianuarie 2025: Oficialii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au oferit detalii despre stadiul lucrărilor la podul peste râul Buzău, situat la marginea orașului Buzău, în direcția Vadu Pașii. Acest pod, parte a tronsonului 1 al Autostrăzii A7 „Moldova” Buzău – Focșani, este unul dintre cele mai mari obiective de pe traseul acestei autostrăzi, având o lungime de 1,3 kilometri.
Directorul general al CNAIR, Cristian Pistol a declarat că podul va fi finalizat în prima parte a anului 2025, urmând să conecteze lotul 1 cu lotul 3 al Autostrăzii A7.
Citește și: