Pe scurt:
- 26 de spații noi comerciale
- Parcare supraterană cu 500 de locuri
- Proiect de extindere realizat de NEPI Rockcastle, grupul care deține centrul comercial
Pe larg:
Extinderea Shopping City Ploiești cu 7,400 mp a fost finalizată. Așadar, 26 de noi spații comerciale au fost redeschide, incluzând branduri internaționale care intră în premieră în această regiune, dar și concepte modernizate ale magazinelor deja existente în centrul comercial.
Proiectul de extindere a fost realizat de NEPI Rockcastle, grupul care deține Shopping City Ploiești. Compania a declarat că “Shopping City Ploiești le aduce clienților noștri un motiv în plus pentru a-și petrece timpul în centrul nostru comercial. Nu aducem doar retaileri noi și spatii modernizate, ci și branduri de renume care vin pentru prima dată în Ploiești. Odată cu deschiderea noului spațiu, va crește și numărul de experiențe interactive, iar vizitatorii vor avea parte de concerte live, competiții dedicate pasionaților de gaming și concepte inovatoare pe zona de design, produse și servicii, din partea chiriașilor.“
În urma extinderii, centrul comercial a inaugurat și o nouă parcare supraterană cu 500 de locuri, ce este amplasată pe trei nivele. În plus, proiectul a inclus și spații reamenajate, pentru o experiență de cumpărături și petrecere a timpului liber de cea mai bună calitate. Shopping City Ploiești, care oferă vizitatorilor săi experiențe de shopping de peste 12 ani, își consolidează astfel poziția de cel mai mare și modern centru comercial din regiune.